فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

حاج قاسم سبب ترویج مکتب مقاومت در منطقه شد

سردار علی رزمجو گفت: حاج قاسم فرهنگ مقاومت و ایستادگی را احیا و نهادینه کرد و سبب ترویج مکتب مقاومت در منطقه شد.
کد خبر: ۴۳۴۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۶ - 29December 2020

حاج قاسم سبب ترویج مکتب مقاومت در منطقه شدبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در مراسم 9 دی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت: حیات و شهادت سردار قاسم سلیمانی دارای درس، آموزه و اندرز‌های فراوان است که مردمی بودن و کوچک نفسی آن تا زمان فرماندهی لشکر ثارالله و نیروی قدس اقتدار و عزت آفرین است.

وی سردار سلیمانی را نماد مبارزه با استکبار، ظالمان و تروریست‌ها در جهان دانست و گفت: سردار قاسم سلیمانی عمر خود را در راه خدا و جهاد فی‌سبیل‌الله سپری کرد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، با بیان اینکه سردار سلیمانی یکی از بارزترین انسان‌ها در یادآوری حماسه آفرینی قیام عاشورا و امام حسین (ع) است افزود: نام حاج قاسم سلیمانی ضمن تقویت غرور ملی، وحشت و ترس در دل دشمنان شعله‌ور می‌کند.

سردار رزمجو با اشاره به اینکه سردار قاسم سلیمانی در تمامی جبهه‌های حق علیه باطل و در خط مقدم حضور داشت خاطر نشان کرد: شهید سلیمانی در طول عمر پربرکت خویش یک لحظه از جهاد فی‌سبیل‌الله و دفاع از تمامیت ارضی جمهوری اسلامی و مسلمانان جهان کم نگذاشت.

فرمانده سپاه استان بوشهر، حاج قاسم سلیمانی را به تمام معنای واقعی و کامل یک استراتژیست در میدان‌های مختلف نبرد دانست و تصریح کرد: این سردار دل‌ها با درایت منحصر به‌فرد و با تدابیر مقام معظم رهبری گسترش و توسعه جبهه مقاومت را دنبال می‌کرد و گره‌ها را یکی پس از دیگری باز می‌کرد و مسیر‌ها بر روی ملت‌های منطقه را گشود و دشواری‌های آن‌ها را برطرف کرد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی قدرت، مقاومت و ایستادگی را در بین ملت‌های منطقه ایجاد کرد گفت: حاج قاسم فرهنگ مقاومت و ایستادگی را احیا و نهادینه کرد و سبب ترویج مکتب مقاومت در منطقه شد.

سردار رزمجو، ولایت مداری را یکی از ویژگی‌های سردار سلیمانی دانست و افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی با ویژگی ولایت‌مداری مانند عمار و مالک اشتر برای حضرت علی (ع) در ولایت ذوب بود و همه ظرفیت‌های خود را در تحقق ولایت به کار می‌گرفت تا گره از مسیر ولایت برداشته شود و راه انقلاب و مسیر آن هموار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها