شهید یدالله خزایى: مردم! از دستاوردهاى انقلاب اسلامى خوب حفاظت کنید

شهید یدالله خزایى در وصیت‌نامه خود آورده است: عزیزان از دستاوردهاى انقلاب اسلامى خوب حفاظت کنید و تا استقرار عدل و عدالت در سراسر جهان و ظهور آقا امام عصر (عج) همیشه بیش از پیش خود را براى رزم و حضور در میدان‌هاى جنگ و جهاد مهیا کنید.
کد خبر: ۴۳۴۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶ - 30December 2020

شهید یدالله خزایى: مردم! از دستاوردهاى انقلاب اسلامى خوب حفاظت کنیدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید یدالله خزایى:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود بر حضرت خاتم الانبیاء محمد (ص) و ائمه اطهار (ع) و حضرت حجت ابن الحسن المهدى (عج) و با درود بر نایب مهدى حضرت امام خمینى و آرزوى پیروزى نهایى رزمندگان کفرستیز اسلام و با سلام به روان تابناک تمامى شهداى اسلام و خانواده‌هاى معظم شهدا که به فرموده امام عزیزمان چشم و چراغ این ملت هستند.

برادران و خواهران و شما امت شهیدپرور و حزب‌الله سخنم با شماست، شمایى که همیشه و در همه حال براى اسلام و به خاطر استقرار جمهورى اسلامى و تثبیت ولایت فقیه و حفظ آن احساس مسئولیت مى‌کنید و براى به ثمر رساندن اهداف مقدس انقلاب اسلامى دل مى سوزانید و رنج و مشقات زیادى را متحمل مى شویدو در برابر مصایب و مشکلات همچون کوه استوار و مقاوم ایستاده‌اید و تاریخ خونرنگ اسلام را به اینجا رسانده‌اید.

شما مردمی هستید که با هوشیارى و بیدارى و با اطاعت از رهبرى پیامبرگونه امام بزرگوارمان توطئه‌هاى ابر قدرت‌هاى شیطانبزرگ را یکى پس از دیگرى در هم کوبیدید و هیچ روزنه امیدى براى آن‌ها باقى نگذاشتید.

حال که در این برهه حساس قرار گرفته‌ایم مبادا عناصر ناباب در لباس‌هاى مختلف تحت عنوان احزاب و گروه‌هایى دست پلیدشان را دراز کرده و خداى ناکرده در میان شما شکاف ایجاد کرده یا اینکه از رهبر بزرگوارمان جدا کنند.

بدانید هر حرکتى که بخواهد جبهه‌هاى نبرد حق علیه باطل را سرد نگهدارد و خلاف دستور حضرت امام صورت بگیرد محکوم است و باید در هم کوبیده شود چرا که ما در این جنگ گرانبهاترین و بهترین عزیزانمان را از دست داده‌ایم.

عزیزان ما باید ارزشهاى والاى اسلام را جاودان نگهداریم و تا آن را به ثمر نرسانیم صلح و سازش معنى و مفهومى براى ما نخواهد داشت.

خدایا تو خودت گواه باش که بنده بدون هیچگونه تمایل به دنیا قدمم را به سوى تو برمى دارم و به میدان‌هاى نبرد مى روم به این نیت که تکلیفى را که بر عهده‌ام گذاشته شده ادا نمایم و اگر در آن حسین (ع) نبودم اکنون فرزند او را یاری می‌کنم.

امروز هر رزمنده‌اى که در میادین نبرد در خون خویش مى غلتد و به عشق واقعى خویش مى‌رسد پیامش براى دیگر برادران این است که امام عزیزمان را تنها نگذارید، جبهه هاى نبرد حق علیه باطل را خالى نکنید، از دستاوردهاى انقلاب اسلامى خوب حفاظت کنید و تا استقرار عدل و عدالت در سراسر جهان و ظهور آقا امام عصر (عج) همیشه بیش از پیش خود را براى رزم و حضور در میدان‌هاى جنگ و جهاد مهیا کنید.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار