مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

امام حسین (ع) خط قرمز ملت ما است/ ۹ دی، مشت درشت ملت در پیشانی دشمن

سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده گفت: سیدالشهدا (ع) همیشه خط قرمز ملت ما بوده و تاریخ این سرزمین گواهی می‌دهد که هر دیکتاتوری که علم مخالفت و مبارزه علنی با دستگاه اباعبدالله (ع) را برداشت، با خشم انقلابی ملت غیرتمند و بصیر ما به زباله‌دان تاریخ فرستاده شد.
کد خبر: ۴۳۴۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸ - 30December 2020

سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در مشهد، دروغ‌گویی و درهم آمیختن حق و باطل را از ویژگی‌های فتنه دانست و اظهار داشت: بعد از اینکه تمام پیش‌بینی‌ها و محاسبات فتنه‌گران و حامیان خارجی آن‌ها وارونه شد و مردم به جای حمایت از آنان، به دفاع از انقلاب و نظام خود برخواستند، اکنون رسانه‌های معاند با هدف سرپوش گذاشتن بر جنایت و خیانت فتنه‌گران در سال ۸۸ چنین تبلیغ می‌کنند که تمام آن آشوب‌ها به خاطر اختلاف سلیقه سیاسی میان دو فرد یا دو جناح خاص بوده است.

وی افزود: جریان نفاق در سال ۶۱ هجری و پس از آن، درباره قیام اباعبدالله (ع) و نهضت عاشورا هم حرف‌های مشابهی می‌زد و چنین القا می‌کرد که تقابل حاکمیت غاصب کرسی پیامبر با اهل بیت (ع) به خاطر دعواهای سیاسی یا اختلافات قدیمی میان بنی‌هاشم و اقوام دیگر است. رسانه‌های وابسته غربی که امروز سعی دارند فتنه ۸۸ را محدود و منحصر در اختلافات حزبی و جناحی کرده و بر هویت براندازانه آن سرپوش بگذارند، امتداد همان منافقانی هستند که برچسب قدرت‌طلبی به امام حسین (ع) زدند و نیت اباعبدالله (ع) از قیام علیه دستگاه طاغوت اموی را زیرسوال بردند.

فتنه ۸۸، توطئه از پیش برنامه‌ریزی دشمن بود

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی با بیان اینکه فتنه ۸۸ ازپیش برنامه‌ریزی شده بود، خاطرنشان کرد: از آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی گرفته تا کشورهای مرتجع عربی منطقه از مدت‌ها قبل برای براندازی نظام اسلامی ما برنامه‌ریزی کرده بودند. شعار «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است» که در دهان فتنه‌گران می‌چرخید در واقع از حلقوم شیاطین خارجی صادر شده بود و جریان ضدنظام مدتها بود که سعی داشت از یک فرصت مقتضی برای هدف قرار دادن مقبولیت ولایت‌فقیه در جامعه اسلامی ما استفاده کند.

وی ادامه داد: همه کارشناسان بر این باور هستند که رهبر معظم انقلاب در ابتدای بروز ناآرامی‌ها، حتی با فتنه‌گران هم رویه پدرانه و ناصحانه‌ای داشتند چرا که رهبر معظم انقلاب از ابتدا همه را دعوت به قانون‌مداری کردند و در واقع جمهوری اسلامی با بازشماری آرا طبق مُرّ قانون هیچ مشکلی نداشت اما این فتنه‌گران بودند که می‌خواستند با اسم رمز «تقلب» به جبهه معارضین انقلاب وحدت ببخشند و همه را علیه نظام و ولایت بسیج کنند.

یوسفعلی‌زاده با تأکید بر اینکه «سیاست ما عین دیانت ماست»، گفت: پس روز ۹ دی ۱۳۸۸ و شکست مفتضحانه‌ای که جریان نفاق از خواست و اراده ملت انقلابی ایران متحمل شد، استکبار جهانی به بازوی رسانه‌ای خود متوسل شده تا چهره پلید مزدوران خود را تطهیر کند اما تناقضات بی‌پایانی در این باره وجود دارد. دشمن همواره درصدد القای نظریه‌های سکولار و جداکردن دین از سیاست داشته اما ملت بصیر و هوشیار ایران اسلامی امروزه به روشنی در منطقه مشاهده می‌کنند که بعضی از کشورهای عربی منطقه که در ظاهر اسلامی هم هستند درحالی با رژیم کودک‌کش صهیونیستی ابراز دوستی کرده و جمهوری اسلامی – کشور برادر و همسایه - را دشمن می‌شمارند که کودکان بیگناه در یمن و غزه در آتش این اتحاد شوم قتل عام می‌شوند.

وی ابراز داشت: اساساً تفاهم با دشمنان و مبارزه با دوستان با دین سازگاری ندارد و این موضوع به خوبی نشان می‌دهد که باید سیاست ما عین دیانت ما باشد. دشمن هم از همین اجتماع و اتحاد مردم ما در مطالبات حکومتی مبتنی بر دین واهمه دارد. اگر مسلمان در خانه خود نماز اقامه کند، برای دشمن خطری ندارد ولذا استکبار جهانی مشکلی با این موضوع ندارد اما اگر جمعی از مسلمانان دورهم جمع شوند و برای اقامه حکومت اسلامی مطالبه‌گری کنند، منافع نظام سلطه را به خطر می‌اندازند و محکوم به قتل عام و تحریم و نابودی هستند.

امام حسین (ع)، خط قرمز ملت ماست

این مسئول گفت: در زمان امامت اباعبدالله (ع)، عده بسیاری از شخصیت‌های سرشناس اسلامی بودند که بعضاً محضر پیامبر (ص) را هم درک کرده بودند اما در راستای مطالبات سیاسی اظهارنظر نمی‌کردند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، عبا بر دوش کشیده و به محراب عبادت بدون ولایت خزیده بودند لذا از نظر جریان نفاق، این افراد ارزش تقابل نداشتند و تنها قیام اباعبدالله (ع) بود که به خاطر مطالبه‌گری در راستای سیاست دینی مغضوب بدخواهان واقع شد.

وی ادامه داد: سیدالشهدا (ع) همیشه خط قرمز ملت ما بوده و تاریخ این سرزمین گواهی می‌دهد که هر دیکتاتوری که علم مخالفت و مبارزه علنی با دستگاه اباعبدالله (ع) را برداشت، با خشم انقلابی ملت غیرتمند و بصیر ما به زباله‌دان تاریخ فرستاده شد. این سرنوشت مشابه فتنه‌گران در سال ۱۳۸۸ هم بود و ماهیت پلید جریان نفاق و فتنه زمانی بر همگان آشکار شد که ایادی مزدور آن، عکس امام خمینی (ره) را پاره کردند و به خیمه عزای اباعبدالله (ع) جسارت نمودند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی اطاعت از ولایت را مصداق عینی مسلمانی خواند و تصریح کرد: ندایی که بخواهد دین را از سیاست جدا کند، از حلقوم منافقین صادر می‌شود. امام خمینی (ره) بارها به این نکته اشاره داشته‌اند که حج بی‌برائت، مقبول نیست و نماز بی‌ولایت، عین بی‌نمازی است. ملت ما هم با انفاس مسیحایی امام راحل هدایت شده و کاری ندارد به اینکه دشمن درباره ایدئولوژی ما چه ادعا می‌کند چراکه ما اساساً اعتقاد داریم که دریا به آب دهان سگ نجس نمی‌شود و اظهارات دشمنان قدیمی و مزدوران آن‌ها تأثیری بر اراده ملت شریف و ولایتمدار ایران ندارد.

آمریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر!

یوسفعلی‌زاده در پاسخ به سوالی درباره «علت کینه و نفرت ضدانقلاب از جریان‌های انقلابی فعال در قیام نهم دی‌ماه ملت» تأکید کرد: حق و باطل هرجا شفاف‌تر و آشکارتر به مصاف هم بروند، خشونت درگیری آن‌ها شدیدتر می‌شود. یک نمونه برای این خشونت علنی، حقد و غضب قاتلان سیدالشهدا (ع) در به شهادت رساندن حضرت در روز عاشورا است که چون به تعبیر مفسران تاریخ اسلام، همه حق در برابر همه باطل قرار گرفته بود، دشمنان خدا از هیچ توحشی ابا نداشتند. نمونه دیگر این کینه نهادینه شده، حملات سبوعانه دژخیمان بعثی در دوران دفاع مقدس بود که در آثار هنری و اسناد تاریخی دفاع مقدس، این توحش برخاسته از نفرت به خوبی نشان داده شده است.

وی افزود: به نظر من، آیت‌الله علم‌الهدی، نماینده معزز ولی فقیه در استان خراسان رضوی یکی از نمونه‌های بارز برای افرادی است که با روشنگری در نهضت نفاق‌ستیزانه ملت ایران در ۹ دی ۱۳۸۸ تحت آماج تخریب‌ها و نفرت‌پراکنی دشمنان قرار گرفتند. به روشنی می‌توان استنباط کرد که کینه و عناد رسانه‌های معاند برعلیه آیت‌الله علم‌الهدی به این دلیل است که ایشان همواره مشت درشت ملت در پیشانی دشمن بوده‌اند و بدیهی است که پس از سخنرانی تاریخی ایشان در ۹ دی ۱۳۸۸، موج تخریب و فشار علیه ایشان تشدید شود. دشمن از سخنرانی بصیرت‌افزای ایشان ضربه خورد و در آن سال، آیت‌الله علم الهدی نماینده نظام و مردم شد تا سینه به سینه جریان انحرافی فتنه فریاد بزند که ما شما را شناخته‌ایم و هویت نفاق شما دیگر آشکار شده است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی در انتها ابراز امیدواری کرد: در زمان حکومت طاغوت هم مجتهدان بسیاری بودند اما امام خمینی (ره) تنها کسی بود که شهامت رویارویی و مصاف با دشمن غدار را داشت و با ندای «به داد اسلام برسید» در سال ۱۳۴۲ محبوب دل مسلمانان ظلم دیده و مغضوب امپریالیسم جهانی شد. قول مشهوری از شهید بهشتی خطاب به شیطان بزرگ وجود دارد که «آمریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر». ما نیز به تأسی از این شهید بصیر و روشنگر، این جمله را خطاب به جریان لیبرال و منافق داخلی و دشمنان کینه دار خارجی مطرح می‌کنیم و از خداوند متعال می‌خواهیم که بصیرت انقلابی ما را در پرتو تبعیت از ولایت روزافزون بگرداند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها