مسابقه تلاوت آیات موضوعی در پویش «سردار قرآنی شهید سلیمانی»

مسابقه تلاوت آیات موضوعی در پویش «سردار قرآنی شهید سلیمانی» ویژه اولین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در فضای مجازی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۳۴۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵ - 30December 2020

مسابقه تلاوت آیات موضوعی در پویش #سردار_قرآنی_شهید_سلیمانیبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مسابقه تلاوت آیات موضوعی در پویش «سردار قرآنی شهید سلیمانی» به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در فضای مجازی برگزار می‌شود.

این پویش به همت سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ و سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌شود در راستای آشنایی عمومی با برخی از آیات قرآن کریم با موضوع ایثار، مقاومت و شهادت برگزار می‎شود.

آیات منتخب موضوعی برای تلاوت در پویش عبارتند از:

۱- آل عمران ۱۴۶،
۲-آل عمران ۱۶۹،
۳-توبه ۲۰،
۴-احزاب ۲۳،
۵-فصلت ۳۰

مسابقه تلاوت آیات موضوعی در پویش «سردار قرآنی شهید سلیمانی» در دو رده سنی تا ۱۶ سال و بالای ۱۷ سال برگزار می‌شود.

همچنین هر فراز تلاوت باید یک نفس تلاوت شود و چنانچه آیه انتخابی طولانی باشد در دو نفس و با رعایت حق وقف و ابتدا صورت گیرد و رعایت قواعد تجوید در اندازه عرف و متداول الزامی است.

تلاوت به صورت فایل تصویری (به همراه عکس سردار سلیمانی) و با کیفیت بالا، بدون اکو و افکت ضبط شود و در صورت نبود تصویر شهید سلیمانی، عبارت تلاوت در پویش سردارقرآنی، شهید سلیمانی عنوان شود.

تلاوت‌ها می‌تواند به صورت تقلیدی هم باشد، اما تلاوت ابتکاری امتیاز ویژه خواهد داشت. هر شرکت کننده مجاز به تلاوت یک آیه از آیات انتخاب شده می‌باشد. در فراز ارسالی استعاذه و بسم الله خوانده نشود و فقط آیه مورد نظر تلاوت شود. ارسال مشخصات نام و نام خانوادگی و تاریخ تولد، در ارسال آثار ضروری است.

شرکت کنندگان آثار خود را تا ۲۰ دی به پیام رسان سروش شماره ۰۹۰۵۰۲۰۲۸۴۵ ارسال کنند. به ۱۴ نفر از منتخبین در هر رده سنی هدایای ویژه‌ای ارائه می‌شود. برای اطلاعات بیشتر و اعلام نتایج به کانال sardarequrani@ مراجعه شود.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار