مدیرکل اوقاف خراسان‌ جنوبی خبر داد؛

برگزاری محافل قرآنی در آستانه نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در خراسان‌ جنوبی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌ جنوبی از برگزاری ۱۴ محفل انس با قرآن کریم در شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: زمان‌بندی برنامه‌هایی که با حضور مردم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح بقاع متبرکه می‌شود، اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۴۳۴۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴ - 30December 2020

برگزاری محافل قرآنی در آستانه نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در خراسان‌جنوبیحجت‌الاسلام «پرویز بخشی‌پور» مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن کریم و اثربخشی آن، اظهار داشت: ترویج فرهنگ قرآنی و تدبر در آیات الهی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این محافل است.

وی برگزاری محافل قرآنی را فرصتی برای گسترش آموزه‌های دینی و بیان مفاهیم آیات قرآن‌کریم ذکر کرد و بیان داشت: به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س)، سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» و یارانش و گرامیداشت یاد و خاطره شهید «محسن فخری‌زاده» محافل انس با قرآن کریم در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌ جنوبی با اشاره به برگزاری ۱۴ محفل انس با قرآن کریم در شهرستان‌های استان، تصریح کرد: شهید حاج «قاسم سلیمانی» نماد اقتدار ملی و بین‌المللی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و پایداری بی ادعا برای دین و پرچم غرور برای هر ایرانی است.

بخشی‌پور با اعلام اینکه این محافل قرآنی در آستان مقدس امامزادگان استان برگزار خواهد شد، بیان داشت: محافل قرآنی در شهر‌هایی که وضعیت شیوع کرونا مناسب است به صورت حضوری و در سایر شهر‌های استان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها از سوی اداره‌کل اوقاف استان و با همکاری فعالان قرآنی شهرستان‌ها برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: زمان‌بندی برنامه‌هایی که با حضور مردم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح بقاع متبرکه می‌شود، اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار