معاون هنری سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان خبرداد؛

مستند «هستیم از آن عهد که بستیم» به یازدهمین جشنواره فیلم عمار راه یافت

محسن مرادی از راهیابی مستند «هستیم از آن عهد که بستیم» به یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمارخبر داد گفت: این مستند روایتگر فعالیت عاشقانه و کار جهادی بچه‌های مساجد و پایگاه‌های بسیج در مقابله با ویروس کرونا است.
کد خبر: ۴۳۴۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ - 30December 2020

مستند «هستیم از آن عهد که بستیم» به یازدهیمن جشنواره فیلم عمار راه یافت

«محسن مرادی» معاون هنری سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  لرستان، در گفت و گو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد از راه یابی مستند «هستیم از آن عهد که بستیم» به یازدهمین جشنواره فیلم عمار خبر داد و اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا، روحیه کار جهادی در بین هموطنان بخصوص قشر جوان  بیش از پیش خود را نشان داد، بنده نیز احساس تکلیف کرده و از این فعالیت جوانان مستندی تحت عنوان «هستیم بر آن عهدی که بستیم» تهیه و تولید کردم.

 وی هدف از تولید این مستند را تقویت روحیه جهادی جوانان در این میدان بزرگ، بیان کرد و افزود: مستند «هستیم بر آن عهد که بستیم» از شبکه استانی افلاک و همچنین در شبکه‌های اجتماعی به‌صورت گسترده پخش شد.

مرادی تصریح کرد: این مستند  روایتگر فعالیت عاشقانه و کار جهادی بچه‌های مساجد و پایگاه‌های بسیج در مقابله با ویروس کرونا است.

معاون هنری سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  لرستان با اشاره به خدمت رسانی جوانان  به هموطنان خود در ایام شیوع کرونا، خاطر نشان کرد: روزهای کرونایی نشان داد مساجد و پایگاه‌ها تعطیل  نیستند و فقط  ظاهر  کار تغییر کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار