استاندار خراسان‌جنوبی:

«حاج قاسم سلیمانی» الگوی مناسبی از ولایتمداری بود

حمید ملانوری سردار شهید سلیمانی را الگوی مناسبی از ولایتمداری دانست و گفت: سردار شهید سلیمانی در دوران هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های زیادی کرده است.
کد خبر: ۴۳۴۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲ - 30December 2020

«حاج قاسم سلیمانی» الگوی مناسبی از ولایتمداری بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «حمید ملانوری» استاندار خراسان‌جنوبی امشب در دیدار با خانواده شهیدان «عبدالهی» و «زنجانی»، اظهار داشت: راه شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع وطن و حرم به‌ویژه سردار سلیمانی و فخری‌زاده برای همیشه در یاد و خاطر ما زنده و ماندگار خواهد ماند.

وی سردار شهید سلیمانی را الگوی مناسبی از ولایتمداری دانست و بیان داشت: سردار شهید سلیمانی در دوران هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های زیادی کرده است.

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به در پیش بودن سالگرد عروج ملکوتی سردار «حاج قاسم سلیمانی» و شهیدان «زنجانی و عبدالهی»، خاطرنشان کرد: وظیفه ماست که رهرو خط سرخ این عزیزان باشیم.

شهید «محمدحسین زنجانی» متولد ۱۳۵۱ روستای نوزاد از توابع شهرستان درمیان بود که سال گذشته به همراه تعدادی از همکارانش به کرمان رفت تا در مراسم تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی شرکت کند که به علت ازدحام جمعیت در این مراسم به شهادت رسید.

شهید «محمد حسین عبدالهی» نیز متولد سال ۱۳۵۶ روستای فورخاص از توابع شهر قهستان است که به جهت استخدام در دادگستری، به بیرجند مهاجرت کرده و در دی ماه سال گذشته به‌منظور شرکت در مراسم تشییع پیکر سردار «حاج قاسم سلیمانی» به همراه تعدادی از همکارانش به کرمان عزیمت کرد و در این مراسم بر اثر ازدحام جمعیت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها