رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

بسیاری از ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی هنوز شناخته نشده است/ سردار سلیمانی پروش یافته انقلاب اسلامی است

سردار کارگر با اشاره به مدیریت و فرماندهی شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: بسیاری از ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی هنوز شناخته نشده و برای شناخت آن به زمان نیاز است.
کد خبر: ۴۳۴۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴ - 30December 2020

بسیاری از ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی هنوز شناخته نشده است/ سردار سلیمانی پروش یافته انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در «آیین تجلیل از برگزیدگان نخستین یادواره نشان سلیمانی» که شامگاه چهارشنبه در تالار خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به نقش سردار سلیمانی در مقابله با تهدیدات، اظهار داشت: امنیت و عزت امروز را مدیون شهدای عزیز بویژه سردار سلیمانی هستیم که با زندگی سراسر مجاهدانه خود تهدیدات دشمنان را خنثی کرد.

وی با بیان این که بسیاری از ابعاد و شاخص‌های شخصیتی و ویژگی‌های مدیریتی سردار سلیمانی هنوز شناخته نشده است، گفت: سردار سلیمانی تنها در حوزه سخت افزاری و رزم فعالیت نداشت بلکه او در حوزه‌های مغزافزاری و نرم افزاری نیز منشا خدمات و آثار پر برکتی بود که به مرور زمان شناخته خواهد شد.

سردار کارگر افزود: عرصه رزم و طراحی عملیاتی بخشی از ابعاد فرماندهی ایشان بود و سردار سلیمانی ضمن داشتن این خصوصیات، مرد میدان سیاست، جامعه شناس و دیپلمات عرصه نظامی گری نیز بودند و نسبت به حوزه اقتصاد نیز شناخت داشت.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بسترساز پرورش مردان بزرگی همچون سردار سلیمانی‌ها شده است، افزود: امام خمینی (ره) پایه گذار نهضت مقاومت اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی معمار آن بودند و سردار سلیمانی که پرورش یافته همین نهضت بود در واقع جریان مقاومت اسلامی را در عرصه مقابله با تهدیدات نوظهور مهندسی کرد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: سردار سلیمانی فرزند ایران بود و او باعث افتخار ملت ایران در عرصه مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب است؛ ایشان دفاع مقدس را قله و مقاومت را دامنه آن می‌دانستند.

وی در ادامه با بیان اینکه در طول صد سال گذشته هر زمانی که کشوری به ایران حمله می‌کرد یا از ما خاک می‌گرفت و یا آبرویمان را خدشه دار می‌کرد، افزود: در دوران دفاع مقدس دشمن بعثی با کمک حامیان شرقی و غربی اش نتوانست حتی یک وجب از خاک ایران را تصرف کند.

سردار کارگر گفت: در جنگ جهانی اول مردم ایران ضمن تحمل اثرات جنگ، متحمل قحطی شدند به طوریکه جمعیت ۲۰ میلیونی ایران به ۱۰ میلیون نفر کاهش یافت و این در تاریخ جهان بی سابقه است.

وی در مقایسه رهبران جمهوری اسلامی با رهبران دوران طاغوت گفت: در جنگ دوم جهانی فرمانده کل قوا یعنی رضا شاه از کشور فرار می‌کند، اما در دوران دفاع مقدس حضرت امام حتی به پناهگاه نمی‌رود.

در پایان این مراسم از هنرمندان عرصه رادیو، برگزیدگان نخستین یادواره نشان سلیمانی که در حوزه روایتگری، خاطره گویی، نمایشنامه نویسی، بازیگری و کارگردانی حائز رتبه برتر شده بودند تجلیل شد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها