مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس:

امروز شهید حاج قاسم سلیمانی یک اندیشه و پارادایم فکری است

علی اصغر جعفری با بیان اینکه امروز شهید حاج قاسم سلیمانی یک تفکر و پارادایم فکری است، گفت: امروز آوازه سردار سلیمانی فراتر از مرزهای ملی رفته است و در دنیا از او با عزت و افتخار یاد می کنند.
کد خبر: ۴۳۴۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۶ - 31December 2020

امروز شهید حاج قاسم سلیمانی یک اندیشه و پارادایم فکری استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، علی اصغر جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در«آیین تجلیل از برگزیدگان نخستین یادواره نشان سلیمانی» که شامگاه چهارشنبه در تالار خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به اثربخشی سردار سلیمانی در میان نسل جوان و انقلابی کشور، اظهار داشت: سردار سلیمانی به واسطه شهادتش امروز قدرتمندتر موثرتر، اثر بخش‌تر و الهام بخش‌تر از گذشته شده و کشور به او افتخار می‌کند.

وی افزود: اگر دیروز عده ای سردار سلیمانی را می شناختند امروز آوازه ایشان فراتر از مرزهای ملی رفته است و در دنیا از او با عزت و افتخار یاد می کنند.

مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با بیان این که همانگونه که رهبر که معظم انقلاب اسلامی فرمودند امروز شهید سلیمانی یک مکتب، یک اندیشه و یک پارادایم فکری است، افزود: به واقع نسل جوان ما به ایشان تاسی کردند و قطعاً با شهادت سردار سلیمانی ضریب نفوذ اندیشه انقلاب اسلامی در سطح جهان اوج بیشتری گرفته است.

وی درپایان یادآور شد: این جشنواره تابلوی از ارادت هنرمندان عرصه رادیو و سایر بخش های هنری به سردار شهید سلیمانی است.

در پایان این مراسم از هنرمندان عرصه رادیو، برگزیدگان نخستین یادواره نشان سلیمانی که در حوزه روایتگری، خاطره گویی، نمایشنامه نویسی، بازیگری و کارگردانی حائز رتبه برتر شده بودند تجلیل شد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار