دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان+ تصاویر

حجت‌الاسلام سبزیان در دیدار با سردار یوسفعلی‌زاده در خصوص زمینه‌های همکاری مشترک تبادل نظر کردند.
کد خبر: ۴۳۴۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴ - 31December 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «علی‌اکبر سبزیان» مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی با حضور در مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان با سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان دیدار کرد.

در ابتدای این دیدار جعفر عشقی مدیر ادبیات و تاریخ و جعفر بهرامی مدیر اسناد و مدارک اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای تعامل بیشتر با اداره‌کل کتابخانه‌های استان در جهت اجرای بهتر مأموریت‌ها ارائه کردند.

در ادامه سبزیان در سخنانی با تأکید بر پیگیری مصوبات جلسات هماهنگی دو جانبه تا حصول نتیجه، پیشنهاداتی را در خصوص ارتقای کیفی فرهنگ کتابخوانی با استفاده از ظرفیت آثار ادبی حوزه دفاع مقدس ارائه کرد.

سردار یوسفعلی‌زاده نیز در این دیدار با تأکید بر اینکه تعامل بین اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان و کتابخانه‌های عمومی منشاء برکات فراوانی در راستای اجرای مأموریت‌ها خواهد بود، تعامل هر چه بیشتر این دو اداره‌کل را خواستار شد.

همچنین در این نشست در خصوص راهکارهای استفاده از ظرفیت‌های اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان در راستای استقبال عمومی از کتابخانه و مرکز اسناد مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس استان خراسان رضوی که در هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری رسیده است تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار