فرمانده حوزه مقاومت نرجس (س) ناحیه زاهدان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

بانوان سیستان و بلوچستان پیشتاز در پشتیبانی جنگ در هشت سال دفاع مقدس بودند

«بتول حیدری» گفت: بانوان سیستان و بلوچستان پیشتاز در پشتیبانی جنگ در هشت سال دفاع مقدس بودند.
کد خبر: ۴۳۴۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ - 31December 2020

بانوان سیستان و بلوچستان پیشتاز در پشتیبانی جنگ در هشت سال دفاع مقدس بودند«بتول حیدری» فرمانده حوزه مقاومت نرجس (س) ناحیه زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: بانوان سیستان و بلوچستان پیشتاز در پشتیبانی جنگ در هشت سال دفاع مقدس بودند.

حیدری افزود: در طول این هفته حوزه مقاومت نرجس ناحیه زاهدان به بیان و نشان دادن نقش بانوان استان در پشتیبانی جنگ در قالب نمایشگاه عکس، ماکت امدادگری بانوان و ستاد پشتیبانی جنگ با همت بانوان پرداخته هست.

وی انتشار کلیپ ها و عکس نوشته ها با موضوع پشتیبانی بانوان در هشت سال دفاع مقدس در فضای مجازی را از دیگر برنامه های این حوزه در گرامیداشت هفته تبیین نقش استان در دفاع نقدس برشمرد و افزود: علاوه بر این برنامه ها نهضت خاطره گویی با حضور بانوان رزمنده استان در هشت سال دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه های این هفته است.

این مسئول همچنین دیدار با خانواده شهداء و غبار روبی مزار شهدا را از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته تبیین نقش استان در دفاع مقدس، توسط حوزه مقاومت نرجس (س) ناحیه زاهدان برشمرد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس؛ سیستان و بلوچستان، تجلی وحدت و شکوه مقاومت شعار این هفته است، بیان کرد: رویکرد برنامه ها مبتنی بر شعار ما قوی هستیم، توجه به بزرگداشت دفاع مقدس در برنامه ریز و تولید و محتوا و فضاسازی است.

حیدری هدف از اجرای این برنامه ها را اشنایی بسبجیان و نسل جوان با رشادتها و ایثارگریهای بانوان در هشت سال دفاع مقدس بیان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار