مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مسئولان با روحیه جهادی و انقلابی گره از مشکلات نیازمندان باز کنند

سرهنگ پاسدار «علی بیک نژاد» گفت: در شرایط امروز که به علت ویروس منحوس کرونا معیشت و اقتصاد مردم دچار مشکل شده است مسئولان باید با روحیه جهادی و انقلابی برگرفته از فرهنگ و تفکر ایثار و شهادت گره از مشکلات نیازمندان باز کنند.
کد خبر: ۴۳۴۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷ - 31December 2020

مسئولان با روحیه جهادی و انقلابی گره از مشکلات نیازمندان باز کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، به مناسبت هفته تبیین نقش استان سیستان و بلوچستان در چهل سالگی دفاع مقدس از تعداد بیش از ۲۰۰ نفر از کارگران شهرداری و پارکبانان زاهدان تجلیل و قدردانی شد.

سرهنگ پاسدار «علی بیک نژاد» مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستاناظهار داشت: در دوران هشت سال دفاع مقدس شهدا و رزمندگان به تکلیف و رسالت خود عمل کردند و با حضور در جنگ نابرابر در مقابل دشمن ایستادند و پیروز شدند.

این مسئول بیان کرد: در شرایط امروز که به علت ویروس منحوس کرونا معیشت و اقتصاد مردم دچار مشکل شده است مسئولان باید با روحیه جهادی و انقلابی برگرفته از فرهنگ و تفکر ایثار و شهادت گره از مشکلات نیازمندان باز کنند.

مدیر سازمان بسبج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بسیج کارمندان در شرایط امروزی جامعه با تاسی از شهدا و ادامه دادن راه و سیره آن‌ها طی اقدامی خدا پسندانه در مراسمی بیش از ۲۰۰ کارگر شهرداری و پا کبانان را تجلیل و تکریم کرد.

سرهنگ پاسدار «علیرضا کیخا» جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار سیستان و بلوچستان در این مراسم ضمن تبریک سالگرد شهادت شهیدان سلیمانی و میرحسینی، اظهار داشت: سلیمانی انسان بررگ و کم نظیر در تاریخ بود، ما میراث دار حیات و ممات ده هزار انسان‌های مختلفی هستیم که آمده و رفته اند، در طول این سال‌ها انسان‌های حوب و بد ریاد بودن که شرارت‌ها و بدی‌ها هم داشته اند تاریخ صحنه ظهور ادم‌های خوب و بد بوده است.

وی افزود: کم پیدا می‌شود در طول تاریخ نام انسان‌های خوب در صفحات ماندگار می‌شود انسان‌هایی که نامشان به نیکی یاد می‌شود، چون خادم و مردمی بودند امروز مردمی بودن و خدمت به مردم رمز ماندگاری است.

کیحا بیان کرد: به هر اندازه که به مردم خدمت کنند ماندگار می‌شوند برایشان هیچ قوم و مذهبی فرق ندارد.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که دغدغه مردمداری ماندگار می‌شود، ادامه داد: نام‌های ماندگار تا صد سال آینده هم ماندگار است و نابود شدنی نیست اگر در مسیر شهدا گام بردارم ماندگار می‌شویم از مکتب حاح قاسم حاج قاسم‌ها تربیت می‌شوند.

کیخا تصریح کرد: تقوا در این انسان‌ها متفاوت است و به واسطه تقوا ارزش و جایگاه پیدا می‌کند، جنگ ما بسیار فرمانده هان کارگر بودن و به شهادت رسیدند، حاج قاسم کارگر بود انقلاب را مستضعفین و کارگران حفظ کردند. به آنچه داریم افتخار کنیم و آنچه نداریم احساس ترس کنیم احساس ترس از بی ارزش‌هایی که ارزش شده مسئولین باید نوکر مردم باشند همه چیز درست می‌شود و سر جایش قرار می‌گیرد اگر شرایطی باشد باید روایات پیامبر را اجرایی می‌کردند و بر دست کارگران بوسه بزنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها