رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد؛

ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)

«سید مرتضی بختیاری» از ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی در سال آینده برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: در بودجه سال آینده، ۵ هزار میلیارد تومان برای تامین مسکن مددجویان کمیته امداد پیشنهاد شده است.
کد خبر: ۴۳۴۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰ - 31December 2020

ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «سید مرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، صبح امروز (پنج‌شنبه) در آیین واگذاری ۷۲ واحد مسکونی ویژه ایتام استان بوشهر در شهر «سعدآباد» دشتستان، تامین مسکن را یکی از رسالت‌های مهم کمیته امداد دانست و اظهار داشت: در این راستا همکاری و مشارکت خیران در بخش‌های مختلف ستودنی است.

وی با اشاره به ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی در سال آینده، افزود: در بودجه سال آینده، ۵ هزار میلیارد تومان برای تامین مسکن مددجویان کمیته امداد پیشنهاد شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه اعتبارات تامین مسکن مددجویان از محل تبصره ۱۴ تامین می‌شود، افزود: در این راستا قرارداد ساخت یک‌هزار واحد مسکونی در استان بوشهر منعقد می‌شود که نقش مهمی در تامین مسکن مددجویان دارد.

بختیاری یکی از نقاط قوت کمیته امداد امام خمینی (ره) را  اعتماد عمومی به این نهاد دانست و بیان کرد: در برنامه‌هایی مانند ساخت مسکن مددجویی، حضور پرمعنا و جدی مردم قابل توجه و افتتاح واحدهای مسکونی مددجویی در استان بوشهر با مشارکت خیران و نهادهای انقلابی قابل تحسین است.

وی رفع محرومیت‌ و فقرزدایی را یکی از رسالت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) دانست و بیان کرد: با همدلی مردم شاهد کارهای بزرگی در سطح کشور برای رفع محرومیت و فقرزدایی هستیم.

رئیس کمیته امداد، محرومان و مستضعفان را ولی نعمتان جامعه دانست و تاکید کرد: خدمت با تکریم و احترام به محرومان و فقرا، وظیفه مسئولان است.

بختیاری از افتتاح ۷۲ واحد مسکونی ویژه ایتام تحت پوشش کمیته امداد «سعدآباد» دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: برای ساخت این واحد‌های مسکونی ۵۰ متری، ۷۲ میلیارد ریال با مشارکت خیران هزینه شده است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار