برگزاری مراسم گرامی‌داشت دهه بصیرت در خوشاب+ تصاویر

طی مراسمی با حضور جمعی از بسیجیان شهر سلطان‌آباد، دهه بصیرت و نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گرامی داشته شد.
کد خبر: ۴۳۴۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳ - 31December 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوشاب، به مناسبت دهه بصیرت و فرارسیدن اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مراسم گرامیداشتی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با حضور جمعی از بسیجیان، مدیران طرح مسجد سنگر سلامت و رزمندگان دفاع مقدس در مسجد گلشن شهر سلطان‌آباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام «سیدقاسم دهقانی» امام جمعه شهرستان خوشاب در این مراسم اظهار داشت: روز 9 دی ۱۳۸۸ برگ زرینی بر کتاب افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود و با حضور پرشور مردم در حمایت از انقلاب اسلامی و ولی فقیه توطئه دشمن در ساقط کردن نظام خنثی شد.

وی با بیان اینکه در جریان فتنه 88 برخی که خود را ذوب در انقلاب می‌دانستند از مسیر انقلاب منحرف شدند، افزود: نفس، منشا همه انحرافات در انسان است ولذا باید نفس را کنترل کرد.

دهقانی در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت نقش جوانان در اداره کشور اشاره کرد و ابراز داشت: با توجه به مشکلاتی که کشور با آن مواجه است، کشور نیازمند یک دولت جوان، انقلابی و جهادی است تا بتواند از این بحران نیز عبور کند.

امام جمعه شهرستان خوشاب در پایان گفت: دشمنی نظام سلطه علیه انقلاب اسلامی پایان‌ناپذیر است، بر همین اساس جوانان ایران اسلامی باید با تقویت روحیه جهادی و تأسی به سیره سردار شهید قاسم سلیمانی در جهت توسعه و آبادانی میهن اسلامی گام بردارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها