نماینده ولی فقیه در مازندران:

همه مردم ایران یک شهید سلیمانی هستند/ با شهادت شهید سلیمانی خط انقلاب قوی‌تر شده است

آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» با بیان اینکه شهید سلیمانی فکر و ایده‌اش در وجود تمام ملت ماست، گفت: همه مردم ایران یک شهید سلیمانی هستند و شهید سلیمانی زنده است.
کد خبر: ۴۳۴۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹ - 31December 2020

همه مردم ایران یک شهید سلیمانی هستند/ با شهادت شهید سلیمانی خط انقلاب قوی‌تر شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران پیش از ظهر امروز در مراسم اولین سالگرد شهادت شهید «سلیمانی» و آئین نهضت کمک‌های مومنانه در مسجد علی‌بن موسی‌الرضا (ع) بوستان ولایت ساری با اشاره تقارن اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با دهه بصیرت و ایام فاطمیه اظهار داشت: آنچه به زیبایی این مناسبت‌ها می‌افزاید صحنه‌های همدلی، حمایت‌های مالی و مادی و حرکت‌های انسان‌دوستانه بسیج در قالب کمک مومنانه است.

وی خلق این صحنه‌ها را نشان از بصیرت مردم دانست و با بیان اینکه مردم در ۹ دی ۸۸  با حضور فیزیکی میدانی خود حماسه آفریدند، افزود: حضور میلیونی مردم در تجلیل باشکوه از علمدار و مالک اشتر که ناجوانمردانه به دست دشمن به شهادت رسید، قابل تقدیر است.

محمدی لائینی حضور جانانه مردم در اردو‌های جهادی و کمک به محرومان مردم، تولید لوازم بهداشتی، ضدعفونی معابر، حمایت‌های مالی و توزیع حمایت‌های مالی را نشانه بصیرت و حضور بهنگام و لازم مردم دانست.

امام جمعه ساری با بیان اینکه شهید سلیمانی یک شخص نیست، یک فکر است، یک مکتب و یک فرهنگ است، افزود: شهید سلیمانی فکر و ایده‌اش در وجود تمام ملت ماست و همه ما یک شهید سلیمانی هستیم؛ همه مردم ایران یک شهید سلیمانی هستند و شهید سلیمانی زنده است؛ زنده‌تر از وقتی که زنده بود و زنده‌تر از ما زنده‌ها است.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: بصیرت و حضور مناسب، لازم و بهنگام را باید داشته باشیم که حضور بهنگام یکی از مصادیق و نمونه‌های بصیرت است.

محمدی لائینی با بیان اینکه فاطمه زهرا (س) با حضور بهنگام و وقتی که نیاز به حمایت از ولایت بود به حمایت برخاست، افزود: اگر مردم آن روز تشخیص می‌دادند که مصیبت بزرگی در حال وقوع است همه قیام می‌کردند و آن اتفاق نمی‌افتاد.

محمدی لائینی با بیان اینکه ولایت قضا ندارد و باید در مقطع حساس در کنار ولایت باشیم و میدان را خالی نکنیم، گفت: حضور و ورود بهنگام داشتن را سرلوحه کار خود قرار بدهیم و مردم ما در ورود و حضور بهنگام ضرب المثل هستند و اگر چنین نبود در این ۴۰ سال در مقابل ده‌ها فتنه، توطئه، ترور‌های کور، نقشه‌های پیچیده و خطرناک دشمن و توطئه‌های بسیار خطرناک ما نمی‌توانستیم بسلامت عبور کنیم و ما امروز قوی‌تر از ۴۰ سال قبل هستیم.

امام جمعه ساری ادامه داد: با شهادت شهیدانی، چون سلیمانی خط انقلاب ادامه دارد و قوی‌تر شده است؛ بصیرت مردم ما با این شهادت‌ها فزونی یافته و فزون‌تر از گذشته شده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام سردار سپهبد سلیمانی و مهندس ابومهدی و شهید دانش و علم و هسته‌ای فخری‌زاده و ۱۸ دی ساری بر لزوم تقویت جریان انقلاب تأکید کرد و گفت: خط انقلاب را باید ادامه بدهیم و دشمن را مأیوس کنیم و در زمین دشمن بازی نکنیم. به دشمن تنفس ندهیم و امیدوار و دلگرم نکنیم. 

وی در پایان با بیان اینکه دشمن زمین خورده‌ای که اراده بلند شدن نداشت با کار‌های نادرست‌مان به او انرژی ندهیم، افزود: در فتنه ۸۸ دشمن مأیوس دوباره امیدوار شد و ده‌ها اقدام تحلیلی را بعد از این انجام دادند و جرائم‌شان بسیار زیاد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار