فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

تشییع میلیونی پیکر مطهر سردار دلها لبیک عمومی بر ادامه راه شهید سلیمانی و جبهه مقاومت بود

سردار «محسن کریمی» گفت: ملت ایران با تشییع میلیونی پیکر مطهر سردار دلها سیلی محکمی بر هیمنه پوچ استکبار وارد کردند.
کد خبر: ۴۳۴۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ - 31December 2020

تشییع میلیونی پیکر مطهر سردار دلها لبیک عمومی بر ادامه راه شهید سلیمانی و جبهه مقاومت بود

به گزارشدفاع‌پرس از استان مرکزی، سردار سرتیپ دوم پاسدار«محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در آیین «مردان میدان»، گرامیداشت اولین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی، ابوالمهدی المهندس و چهلمین روز شهادت شهید دکتر محسن فخری زاده، اظهار داشت: سالروز حماسه باشکوه ملت ایران در یوم الله ۹ دی یادآور ولایتمداری و بصیرت ملت ایران در برابر توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان است و ملت ایران با حضور باشکوه و معنادار خود موجب عزت و سرافرازی ایران اسلامی شد و بازخوانی و تبیین ابعاد این حماسه عظیم امروز یک ضرورت محسوب می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری مراسمات بزرگداشت شهدا تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و امروز در آستانه شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بازخوانی سیره این شخصیت بزرگ بسیار ضروری است و می‌تواند راهگشا و موجب خیرات و برکات فراوانی باشد.

فرمانده سپاه روح‌الله اظهار کرد: امروز رسالت دستگاه‌های فرهنگی کشور ترویج و تقویت مکتب شهید سلیمانی در همه ابعاد است و همه باید تلاش کنیم این مکتب در همه عرصه‌ها طنین انداز شود و این یک ضرورت مهم است.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی با ۴۰ سال مجاهدت و کار برای رضای خدا در جبهه‌های مختلف خالصانه و مخلصانه فعالیت کرد و تبدیل به یک افتخار بین‌المللی و محبوب شد،گفت: امروز شهید سلیمانی افتخار ملت ایران و ملت‌های مسلمان است و حاج قاسم تربیت یافته مکتب امام حسین (ع) و عاشورا است که در طول عمر با برکت خود همواره لباس جهاد و خدمت را از تن بیرون نکرد و خداوند به این شهید والامقام جایگاه والای دنیوی و اخروی عنایت کرد.

فرمانده سپاه روح‌الله افزود: شهید سلیمانی با استفاده از بسیج عظیم مردمی علیه نقشه‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی به پاخواست و توانست با ایجاد وحدت بین ملت‌ها تمام توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را خنثی کند.

وی با اشاره به اینکه نقش اثرگذار مردم در مکتب شهید سلیمانی همواره برجسته است، افزود: این یک درس مهم می‌باشد که اگر می‌خواهیم از مکتب کارساز و کارآمد شهید سلیمانی در جامعه استفاده کنیم باید نقش مردم را به طور ویژه ببینیم.

کریی بیان کرد: پیشرفت‌های انقلاب اسلامی همواره در طول این سال‌ها مرهون هدایت‌های امامین انقلاب اسلامی و نقش اثرگذار مردم بوده و این دو ویژگی مهم از شاخصه‌های مهم مکتب شهید سلیمانی است و در واقع ولایتمداری و مردم داری و توجه به نقش مردم نقطه مهم سیره شهید سلیمانی است.

وی ادامه داد: حفظ دستاوردهای شهید سلیمانی که یکی از آنها تشکیل جبهه و نهضت مقاومت است امروز یک ضرورت مهم محسوب می‌شود چراکه شهید سلیمانی دستاوردهای بی شماری برای جهان اسلام با استفاده از نهضت مقاومت ایجاد کرده و امروز نخبگان باید نقش جبهه مقاومت را در پیشبرد اهداف جهان اسلام تبیین کنند.

فرمانده سپاه روح‌الله تبیین و ترویج دستاوردهای مکتب شهید سلیمانی برای نسل جوان را از ضرورت‌های دیگر خواند و گفت: دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی به آن توجه داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه مسئله انتقام سخت از شهادت شهید سلیمانی یک امری قطعی است،گفت: تجربه نشان داده در طول انقلاب اسلامی هیچ حمله ای بی پاسخ نمی ماند که در هم کوبیدن پایگاه آمریکائی عین الاسد نمونه کوچک آن بود و اخراج آمریکائی ها از منطقه نمونه دیگر از انتقام سخت است که قطعا محقق خواهد شد.

کریمی افزود: اما آن چیزی که امروز در مسئله انتقام سخت باید به آن توجه داشت و رهبر معظم انقلاب اسلامی هم به آن اشاره کردند مسئله انتقام در حوزه نرم افزاری و غلبه بر هیمنه پوچ استکبار جهانی در همه ابعاد است که باید توسط جوانان و نخبگان ایرانی محقق شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد:  ملت ایران با تشییع میلیونی پیکر مطهر سردار دلها علاوه بر اینکه سیلی محکمی بر هیمنه پوچ استکبار وارد کردند یک لبیک عمومی بر ادامه راه شهید سلیمانی و جبهه مقاومت گفتند و این نشان دهنده پویایی انقلاب اسلامی و ملت نشان دادند انقلاب اسلامی و آرمان‌های بزرگ آن زنده است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار