برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سردار «قاسم سلیمانی» در «بوکمال» سوریه

مراسم بزرگداشت اولین سالروز شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی‌المهندس» با حضور هزاران نفر از عشایر و مسئولان و اهالی منطقه «بوکمال» سوریه برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۴۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱ - 31December 2020

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، مراسم بزرگداشت اولین سالروز شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی‌المهندس» امروز (پنجشنبه) با حضور هزاران نفر از عشایر و مسئولان و اهالی منطقه «بوکمال» سوریه برگزار شد.

به نوشته المیادین، «جواد ترک‌آبادی» سفیر ایران در دمشق در این مراسم طی سخنانی، با بیان این‌که بی‌تردید جنایت ترور شهید سلیمانی بی‌پاسخ نخواهد ماند، سوریه را خط مقدم دفاع از محور مقاومت دانست.

«عبدالکریم الدندل» رئیس شورای عشایر «الفرات» و «الجزیره» نیز در سخنانی گفت که ترور شهید سلیمانی و ابومهدی‌المهندس، اراده محور مقاومت را از بین نمی‌برد.

وی افزود: «بشارت پیروزی در عراق و سوریه و یمن و لبنان در حال نمایان ساختن خود در افق است.»

برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سردار «قاسم سلیمانی» در «بوکمال» سوریه

وب‌سایت «محور الیوم» لبنان نیز نوشت که اهالی شهر «ابوکمال» سوریه، تصاویر شهیدان سلیمانی و مهندس را بر بالای خانه‌های خود نصب کرده‌اند و بسیاری از اهالی روستاهای منطقه نیز برای حضور در این مراسم، وارد البوکمال شده‌اند.

«طلال ناجی» معاون دبیرکل «جبهه آزادیبخش فلسطین» نیز دیگر سخنران این مراسم بود که در سخنان خود، شهید سپهبد قاسم سلیمانی را «تندیس مقاومت» توصیف کرد و گفت که ایشان ترور شد؛ چراکه حاضر به امتیازدهی به اشغالگران آمریکایی و نادیده گرفتن حقوق فلسطینی‌ها نبود.

وی در خصوص نقش سوریه و شخص «بشار اسد» در حمایت از مقاومت فلسطین نیز گفت که رئیس‌جمهور سوریه معامله در خصوص مقاومت فلسطینی‌ها را نپذیرفت و شخصا بر توسعه موشک‌های منطقه غزه نظارت داشت.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار