فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

موزه دفاع مقدس کرمان عصاره لشکر ثارالله است

سردار «حسین معروفی» گفت: موزه دفاع مقدس یکی از مکانهایی است که مورد علاقه سردار سلیمانی بود، در واقع این موزه عصاره لشکر ثارالله است و بوی بهشت را می‌توان از این مکان استشمام کرد.
کد خبر: ۴۳۴۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱ - 31December 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سردار «حسین معروفی» امروز (پنجشنبه) در آیین معرفی برنامه‌ها و رونمایی از تولیدات کمیته فرهنگی و هنری مکتب حاج قاسم در موزه دفاع مقدس کرمان اظهار داشت: موزه دفاع مقدس یکی از مکانهایی است که مورد علاقه سردار سلیمانی بود و در واقع این موزه عصاره لشکر ثارالله است و بوی بهشت را می‌توان از این مکان استشمام کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه موزه دفاع مقدس متعلق به کسانی است که هیچ تعلقی به این دنیا نداشتند و با خدا معامله کردند بیان داشت: عدم تعلق خاطر به دنیا یکی از ویژگی‌های سردار سلیمانی عزیز نیز بود و شما شهیدی سراغ ندارید که وابستگی و عقبه مادی داشته باشد، عدم توجه به دنیا و حب دنیا شهدا را به خدا نزدیک کرده بود.

معروفی عنوان کرد: ترکیب دفتر کار حاج قاسم ثابت است و هیچ تغییری نکرده و تزئینات اتاقش مزین به عکس‌های شهدا است و هیچ توجه به مدال و درجه نداشت و این باعث شد که حیاتش پربرکت و با شهادتش ملتی را عاشق خود کند.

وی با بیان اینکه گلزار شهدای کرمان قطعه‌ای از بهشت است، گفت: سردار سلیمانی اصرار بر این داشت که در جوار مزار شهید یوسف الهی دفن شود، اگر دقت کنیم اطراف شهید یوسف الهی شهدای عزیزی تدفین شده‌اند که هر کدام به نوعی با حاج قاسم نزدیک بودند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: از شهید بادپا و شهید جمالی عزیز که حاج قاسم را راضی کردند تا به سوریه بروند و آنجا به شهادت رسیدند و از شهید خزاعی عزیز که وصیت کرد با دست بسته تدفین شود که در روز محشر و در محضر خداوند مثل یک متهم وارد شود و از شهید عبدالمهدی مغفوری و شهید طالبی که هر کدام عارفی بودند.

سردار معروفی گفت: سعی کنیم در معرفی شهدا تحریف و غلو نداشته باشیم، شهدا با حقیقت در دل مردم زنده می‌مانند واقعیت‌ها و حقیقت‌های شهدا را به مردم منتقل کنیم تا از تحریف جلوگیری شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار