مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

جشنواره «رسام» فریاد رسانه‌ای دفاع مقدس و جبهه مقاومت در عرصه بین‌الملل است

سردار عباس یوسفی گفت: جشنواره بین‎المللی فیلم کوتاه «رسام» فریاد رسانه‌ای دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت در عرصه بین‌الملل است.
کد خبر: ۴۳۴۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰ - 31December 2020

جشنواره «رسام» فریاد رسانه ای دفاع مقدس و جبهه مقاومت در عرصه بین الملل است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه هماهنگی برای میزبانی شایسته خوزستان از جشنواره بین‎المللی رسام اظهار داشت: جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» فریاد رسانه‌ای دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت در عرصه بین الملل است.

وی برگزاری جشنواره هایی در این سطح را یک پاتک جنگ نرم دانست و افزود: فضای مبارزه در دنیای امروز علیه جمهوری اسلامی ایران چند بعدی شده است و ما باید در همه ابعاد آماده دفاع و یورش به مواضع پیدا و پنهان دشمن باشیم.

سردار یوسفی گفت: زبان فاخر هنری و رسانه ای بهترین، لطیف ترین و در عین حال تاثیرگذارترین شیوه هم برای انتقال فرهنگ ها و هم برای تهاجم به مواضعی است که نسل جوان ما را با همین سلاح ها تهدید می کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس خوزستان تصریح کرد: حضور ده ها کشور و استقبال بی نظیر از همه قاره ها در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه «رسام» نشان دهنده این است که دنیا به استقبال فرهنگ مقاومت رفته است و این استقبال مدیون خون سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» است که پرچمدار این نهضت و این مکتب در عرصه فراملی شد.

وی در پایان ضمن تاکید بر میزبانی شایسته خوزستان از این رخداد بزرگ فرهنگی، هنری و رسانه ای افزود: افتخار و ماهیت همیشگی خوزستان میزبانی شایسته از بزرگترین و بهترین رخداداهای تاریخ کشور منجمله جنگ تحمیلی، راهیان نور، اربعین حسینی و دیگر برنامه های مهم ارزشی بوده است.

یادآور می‌شود؛ جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه دفاع مقدس و مقاومت «رسام» هرساله به‌منظور معرفی نقش بی‌بدیل دوران دفاع مقدس در اقتدار، عزت و امنیت پایدار ایران اسلامی و شکل‌گیری فرهنگ مقاومت و ایثارگری امت اسلام در مقابله با عوامل و جریانات وابسته به‌نظام جهانی سلطه و انعکاس سیمای حماسه آفرینی، مقاومت و ایثارگری مردان و زنان قهرمان و دلیر ایران اسلامی، جبهه‌ی مقاومت اسلامی، و پاسداشت مدافعان حرم و تعالی فرهنگ و هنر دفاع مقدس در بین فیلم‌سازان جوان، به میزبانی منطقه آزاد اروند در استان خوزستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها