همتی در دیدار با رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج مطرح کرد؛

پیگیری ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس و یادمان شهدای خلیج فارس در هرمزگان

استاندار هرمزگان از پیگیری جدی ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس و یادمان شهدای خلیج فارس در هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۴۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶ - 31December 2020

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، فریدون همتی در دیدار با سردار «احمد حق طلب» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج با اشاره به آثار و برکات برگزاری کنگره ملی شهدای استان هرمزگان در سال گذشته، اظهار داشت: این کنگره آثار معنوی بسیاری برای هرمزگان به همراه داشت و در کنار آن، افزایش همدلی و همکاری در راستای انجام اقدامات بزرگ در هرمزگان از جمله مهمترین برکات این کنگره در استان بود.

وی با اشاره به پروژه‌های بزرگی که در استان هرمزگان در حال اجراست، ادامه داد: با تلاش جهادی و شبانه‌روزی طرح‌های بزرگی همچون بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس، خط انتقال و پایانه صادرات نفت، پالایشگاه و پتروپالایش در سواحل مکران در جاسک، کریدور بزرگراهی ساحلی در شرق و غرب استان و بلوار ساحلی شرق بندرعباس در حال اجراست.

استاندار هرمزگان از فعال شدن مجدد پروژه احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس و یادمان شهدای خلیج فارس در بندرعباس خبر داد و افزود: این طرح نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد و با پیگیری‌های ویژه، کمک و حمایت لازم برای تکمیل آن صورت می‌گیرد.

سردار احمد حق طلب رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج نیز در این دیدار با قدردانی از تلاش‌های استاندار هرمزگان، تاکید کرد: همکاری و هماهنگی مثال زدنی بین مدیریت عالی، مسئولان اجرایی و نهادهای نظامی در هرمزگان وجود دارد.

وی گفت: اقدامات خوب استاندار هرمزگان در راستای بهره‌برداری از پروژه ها در سطح ملی به خوبی انعکاس پیدا کرده و شاهد افتتاح پروژه‌های بزرگ در هرمزگان هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار