به همت حوزه هنری آذربایجان‌غربی انجام شد؛

رونمایی از پوستر «بسم الله قاسم الجبارین» در ارومیه

حوزه هنری آذربایجان‌غربی به مناسبت گرامیداشت مقام والای سردار شهید قاسم سلیمانی پوستر«بسم الله قاسم الجبارین» را در ارومیه رونمایی کرد.
کد خبر: ۴۳۴۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵ - 31December 2020

رونمایی از پوستر «بسم الله قاسم الجبارین» در ارومیه

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حوزه هنری آذربایجان‌غربی، با حضور مسئولان حوزه هنری استان و جمعی از هنرمندان به مناسبت گرامیداشت مقام والای سردار شهید قاسم سلیمانی پوستر«بسم الله قاسم الجبارین» را در ارومیه رونمایی کرد.

رئیس حوزه هنری آذربایجان‌غربی در این مراسم با اشاره بر اهمیت جایگاه هنر در تبلیغ و انتشار مفاهیم ذهنی در جامعه امروز، بر حضور هنرمندان در عرصه تولیدات هنری با مضامین دینی و انقلابی تاکید کرد.

احمد هوشمند قره باغ با تاکید بر پاسداشت راه و روش زندگی شهدا افزود: امروز جایگاه رفیع سردار قاسم سلیمانی در میان مردم و همه ملت های آزاده جهان بر کسی پوشیده نیست و ما به عنوان یکی از دستگاه های متولی فرهنگی و هنرمندان در این عرصه وظیفه دارند تا با تولیدات فاخر خود نام و خاطره بزرگانی همچون سردار قاسم سلیمانی را برای همیشه در اذهان عمومی زنده نگاه دارند.

یادآور می‌شود، پوستر«بسم الله قاسم الجبارین» با هنرمندی« بهزاد آهنگری» و به سفارش واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری آذربایجان غربی به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی طی سال جاری تولید شده است.

بهزاد آهنگری کارشناس ارشد پژوهش هنر و از اساتید دانشگاهی در ارومیه است که پیش از این مقام‌های برتر جشنواره پوستر «کرونا بود» و«شانزدهمین دوسالانه بین المللی پوستر مکزیک» را کسب کرده بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار