پیام تبریک سردار شهسواری به مناسبت آغاز سال جدید میلادی؛

راه همه پیامبران الهی برپایی جهانی سرشار از صلح است

در پیام تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی به مناسبت آغاز سال جدید میلادی آمده است: اندیشه و راه حضرت عیسی(ع) و همه پیامبران الهی، مسیر یکتاپرستی، مهر ورزی، عدالت گستری و برپایی جهانی سرشار از صلح و دوستی است.
کد خبر: ۴۳۴۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۳ - 31December 2020

راه همه پیامبران الهی برپایی جهانی سرشار از صلح است

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی، به مناسبت آغاز سال جدید میلادی پیام تبریکی صاد کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

إِذْ قَالَتِ الْمَلَائِكَةُ يَا مَرْيَمُ إِنَّ اللَّهَ يُبَشِّرُكِ بِكَلِمَةٍ مِنْهُ اسْمُهُ الْمَسِيحُ عِيسَى ابْنُ مَرْيَمَ وَجِيهًا فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ وَمِنَ الْمُقَرَّبِينَ

اندیشه و راه حضرت عیسی(ع) و همه پیامبران الهی، مسیر یکتاپرستی، مهر ورزی، عدالت گستری و برپایی جهانی سرشار از صلح و دوستی است، راهی که نجات بشریت را در پی دارد و بدون تردید همه زیبایی ها و فضیلت های آرمانی را برای همه مردم به ارمغان خواهد آورد.

امید است که امروز مردم شریف، فهیم و عزیز ایران اسلامی و همه آزادیخواهان که اکنون بیش از هر زمان دیگری مورد هجمه و توطئه‌های دشمنان قرار می‌گیرند، به یاری خداوند متعال و با تأسی از راه و روش و سیره شهیدان والامقام و در پرتو اهداف و آرمان‌های والای پیامبر بزرگوار، این منادی عدالت ،حضرت عیسی بن مریم علیه السلام، با استکبار ستیزی و حقیقت جویی و بیزاری از قدرت‌های ضدحق، صلح و عدالت را نه تنها برای مردم ایران بلکه برای بشریت و همه آزادیخواهان در هر نقطه از جهان رقم بزنند.

اینجانب ضمن تبریک ایام ولادت حضرت عیسی(ع)، فرا رسیدن سال نو میلادی را خدمت پیروان حضرت عیسی‌بن مریم (علیهم السلام) علی الخصوص مسیحیان آذربایجان غربی تبرک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال سلامتی و سعادتمندی مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار