معرفی کتاب؛

«قایق راندن به اقیانوس»

کتاب خاطرات «قایق راندن به اقیانوس» شرح سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان یزد به قلم «مظفر سالاری» توسط انتشارات «سوره مهر» به زیور طبع آراسته شده است.
کد خبر: ۴۳۴۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲ - 01January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، به بهانه ۱۲ دی‌ماه، سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان یزد و دیدار با مردم دارالعباده که تاریخی ماندگار در خاطره مردم یزد برجای گذاشت به معرفی کتاب «قایق راندن به اقیانوس» می‌پردازیم.

رهبر معظم انقلاب در ۱۲ دی‌ماه سال ۱۳۸۶ به استان یزد سفر کردند که شکوه استقبال مردم از ایشان به یاد ماندنی و بی‌نظیر بود.

ایشان در این سفر در جمع مردم یزد در میدان امیرچخماق به سخنرانی پرداختند و فرمودند: شهر شما و استان شما، مرکز دانش، مرکز هنر، مرکز کار و تلاش و ابتکار، مرکز ایمان و دین باوری است و همواره مردم عزیز شهر یزد و استان یزد را به عنوان مردمی با استعداد، نجیب، سرشار از ایمان و باور دینی، سرشار از نیروی کار و ابتکار و تحرک و آماده که در همه میدان‌ها درخشیده اند.

آیت الله خامنه‌ای همچنین در جمع علما، نخبگان، دانشجویان و اقشار مختلف طی چند روز اقامت خود سخنرانی کردند. رهبر معظم انقلاب در سفر خود به استان یزد، به شهرستان ابرکوه نیز سفر کردند و روز‌های به یاد ماندنی برای مردم دارالعباده و درالعلم یزد بر جای گذاشتند.

کتاب خاطرات «قایق راندن به اقیانوس» شرح سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان یزد به قلم «مظفر سالاری» توسط انتشارات «سوره مهر» به زیور طبع آراسته شده است.

این کتاب شرح سفر پنج روزه رهبر معظم انقلاب اسلامی به یزد در سال ۸۶ است. نویسنده با خلق شخصیتی به نام شیخ، که به نظر می‌رسد خود نویسنده باشد با انتخاب زاویه دید سوم شخص مفرد ماجرای درگیر شدن شیخ با این سفر را شرح می‌دهد.

کتاب به پنج بخش تقسیم شده است که هر بخشش شامل یک روز بازدید مقام معظم رهبری از شهر یزد است و شیخ تمام دیده‌ها و شنیده‌های خود از اطرافیان ایشان را نقل می‌کند و سخنانشان را می‌آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار