امام جمعه الشتر:

امروز ما باید مکتب شهید سلیمانی را گسترش دهیم

حجت الاسلام سید سجاد موسوی گفت: امروز ما باید مکتب شهید سلیمانی را گسترش دهیم و در مکتب ایشان که در مسیر ولایت است، گام برداریم.
کد خبر: ۴۳۴۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ - 01January 2021

امروز ما باید مکتب شهید سلیمانی را گسترش دهیم

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‎الاسلام «سید سجاد موسوی» امام جمعه الشتر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الشتر که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، با اشاره به شهادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت اولین سالگرد فرمانده رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی و همه شهدا با تقدیم جان خود باعث حیات و بقا، مایه امنیت و آرامش همه بودند.

وی بیان کرد: یک سال از فراغ سردار دل‌ها گذشت و آنچه دل‌ها را قرص و محکم می‌کند رویش‌های حاج قاسم‌ها است، امروز ما باید مکتب شهید سلیمانی را گسترش دهیم و در مکتب ایشان که در مسیر ولایت است، گام برداریم.

امام جمعه الشتر، گفت: عزت و سربلندی که شهدا در دفاع از میهن به دست آورده‌اند، تبعیت از ندای رهبر فرزانه انقلاب بود، دشمن بداند انتقام خون شهید سلیمانی و هم رزمانش را به زودی زود خواهیم گرفت و به سمت تعالی و پیشرفت گام برمی‌داریم.

حجت الاسلام موسوی در بخش دیگری از سخنان خود، تاکید کرد: لازمه تقویت بنیان خانواده و امنیت کانون خانواده، پوشش اسلامی است و برای تقویت خانواده، حفظ حجاب ضروری است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه در مقابل تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشیم و این امر نیز نیازمند برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت است، بیان داشت: سربازان ولایت در هر جای کشور اسلامی و فراتر از مرزها آماده هستند تا از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار