عضو شورای اسلامی شهر تهران:

قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء‌(ص) خالق شاهکارهای مهندسی است

عضو شورای اسلامی شهر تهران از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) به‌عنوان خالق شاهکارهای مهندسی در کشور یاد کرد و گفت: ویژگی‌های منحصربه‌فرد قرارگاه در محاسبات و کیفیت اجرای پروژه‌ها با تکیه بر دانش و توانمندی مهندسان جوان کشور نویدبخش آینده‌ای درخشان برای مدیریت شهری است.
کد خبر: ۴۳۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵ - 16March 2015

قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء‌(ص) خالق شاهکارهای مهندسی است

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس به نقل از سپاه نیوز، معصومه آباد عضو شورای اسلامی شهر تهران در آستانه پایان مراحل حفاری فاز اول خط ۷ متروی تهران با اشاره به اینکه قرارگاه سازندگی میتواند نقش تأثیرگذاری در ارتقای مدیریت شهری ایفا کند، تصریح کرد: قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) با تکیه بر استعداد جوانان فعال بومی و استقلال منابع، با برداشتن اولین گام تحقق اقتصاد مقاومتی میکوشد تا سیاستهای مدنظر رهبر معظم انقلاب را از منظر شعار خارج و به منصه ظهور برساند.

وی اظهار داشت: ویژگیهای منحصربهفرد قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) در محاسبات و کیفیت اجرای پروژهها، نوید آیندهای درخشان همراه با ارتقا و افزایش کیفیت را برای مدیریت شهری میدهد که به حول و قوه الهی از این ظرفیت در جهت عمران و آبادانی شهر بهرهبرداری لازم صورت گیرد.

عضو شورای شهر تهران پروژه پل صدر و نیایش را یک شاهکار مهندسی دانست و افزود: عمدتاً پروژههایی که برای رفع ترافیک و تسهیل تردد در استان تهران انجام میشود، شکل بزرگراهی دارد؛ اما در این بین مهندسان ارزشی و جهادی قرارگاه سازندگی فراتر از اینها عمل کردند و با ساخت پل صدر و نیایش یک شاهکار مهندسی را به منصه ظهور رساندند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این راستا شاهد ارائه یک پروژه مستقل بدون وابستگی به ظرفیت مهندسی کشورهای دیگر بودیم. این اقدام بزرگ توانست گرههای ترافیکی آن منطقه را که به یک معضل شهری جدی تبدیل شده بود تا حدودی رفع کند.

معصومه آباد در خصوص حضور قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء (ص) در حوزه عمرانی و تحقق استحکام داخلی مدنظر رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: خوشبختانه دانش، ابتکارات نوین و سرمایههای علمی که مهندسین قرارگاه بهدست میآورند یک سرمایه فنی و عمرانی داخلی است؛ بهواسطه دانش و تجربه علمی از صادرات بیرویه و اتکا به بیگانه جلوگیری میشود و زودتر به خودکفایی و ایجاد یک اعتمادبهنفس در میان جامعه متخصصان میرسیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها