امام جمعه چغادک:

آمریکا باید در انتظار انتقام سخت یاران سردار سلیمانی باشد

حجت الاسلام «رضا خدری» گفت: آمریکا باید در انتظار انتقام سخت یاران سردار سلیمانی باشد، انتقامی که آنها را از منطقه خاورمیانه اخراج خواهد کرد.
کد خبر: ۴۳۴۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱ - 01January 2021

آمریکا باید در انتظار انتقام سخت یاران سردار سلیمانی باشدبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «رضا خدری» امام جمعه چغادک در خطبه‌های نماز جمعه شهر چغادک آمریکای امروز را درمانده‌تر از دیروز عنوان کرد و اظهار داشت: دوران یکی از خبیث‌ترین و جنایتکارترین رئیس جمهورهای آمریکا رو به پایان است با حسرتی که در دلش ماند و عمق جانش را سوزاند؛ حسرت شکست ملت ایران و شکستن مقاومت مردم و نظام اسلامی.

وی گفت: این روزها آمریکایی‌ها سعی می‌کنند خباثت‌هایی از خود نشان دهند و آتشی را در منطقه روشن کنند ولی عاجزتر از آن هستند که حرکت چندانی از خود نشان دهند.

وی در ادامه سخنان خود به سالروز کشف حجاب رضاخانی در ۱۷ دی سال ۱۳۱۴ اشاره کرد و افزود: حجاب و عفاف همیشه آماج تهاجمات بوده است که یکی از پلیدترین اقدامات علیه حجاب، برنامه غربگرایانه رضا خان قلدر بود. رضا خان مأمور اسلام زُدایی از جامعه مسلمان ایران بود.

حجت الاسلام خدری بیان داشت: امروز هم جریان‌های دین ستیز و اسلام ستیز دنبال مواجهه با فرهنگ حجاب و عفاف هستند و با ایجاد شبهات مختلف و گسترش ابتذال سعی در تخریب این فرهنگ دارند که همه باید مراقبت کنیم، به ویژه بانوان ما باید با مجاهدت خود از سنگر عفاف و حجاب حراست کنند.

خطیب جمعه چغادک با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، به مکتب حاج قاسم اشاره کرد و گفت: یکسال از شهادت مرد آسمانی، سردار حاج قاسم سلیمانی گذشت و این داغ آنقدر سنگین و جانسوز بود که هر گاه به یادش افتادیم، اشک مان جاری شد و گریستیم. سردار سلیمانی یکی از انسان‌های بی نظیر تاریخ است که به دست پلیدترین و یزیدی ترین اشخاص تاریخ به شهادت رسید.

وی بیان داشت: سردار عزیز ما چهل سال عمرش را در جبهه‌ها و در دفاع اسلام ناب و مکتب اهل‌بیت و نظام مقدس اسلامی و دفاع از میهن و مردم و مظلومان منطقه گذراند و در بیابان‌ها به دنبال شهادت می‌گشت و برای رسیدن به این آرزو اشک می‌ریخت، گریه می‌کرد و ضجه می‌زد و به درگاه خدا التماس می‌کرد تا شهادت را نصیبش کند.

امام جمعه چغادک گفت: آمریکای جنایتکار با این جنایت، خود را بیش از پیش رسوا کرد و امروز باید در انتظار انتقام سخت یاران سردار سلیمانی باشد انتقامی که آنها را از منطقه خاورمیانه اخراج خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار