در ادامه نقض توافق استکهلم؛

جنگنده‌های متجاوز سعودی «الحدیده» یمن را بمباران کردند

جنگنده‌های متجاوز سعودی در ادامه نقض توافق استکهلم مبنی بر برقراری آتش بس در «الحدیده» یمن، مناطقی از این استان را بمباران کردند.
کد خبر: ۴۳۴۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹ - 01January 2021

جنگنده‌های متجاوز سعودی «الحدیده» یمن را بمباران کردندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، ائتلاف متجاوز سعودی همچنان به اقدامات خود در نقض آتش بس الحدیده یمن ادامه می‌دهد. جنگنده‌های متجاوز سعودی مناطقی در استان الحدیده را بمباران کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های سعودی منطقه الصلیف را بیش از مناطق دیگر در الحدیده هدف حملات هوایی خود قرار دادند. از زمان امضای توافق استکهلم که بر لزوم برقراری آتش بس در الحدیده تأکید دارد، ائتلاف متجاوز سعودی کوچک‌ترین پایبندی به این توافق نداشته است.

جامعه جهانی نیز تاکنون هیچ اقدامی در قبال نقض مکرر توافق استکهلم توسط عربستان سعودی انجام نداده است. پیشتر هم انصارالله با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده بود: عربستان سعودی و ائتلاف تحت رهبری آن در یمن همچنان به نقض گسترده آتش بس در استان الحدیده ادامه می‌دهند و تاکنون کوچک‌ترین پایبندی به این آتش بس نداشته‌اند.

جنبش انصارالله در ادامه بیانیه خود تأکید کرد: عربستان سعودی نه تنها استان الحدیده را هدف حملات هوایی گسترده قرار می‌دهد بلکه هواپیما‌های جاسوسی آن نیز به صورت مداوم در حال پرواز بر فراز آسمان این استان هستند.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها