نماینده ولی فقیه در بوشهر:

شهید سردار سلیمانی تجسم عینی مکتب اسلام بود

آیت الله «غلامعلی صفایی بوشهری» گفت: شهید سردار سلیمانی تجسم عینی مکتب اسلام بود و نام و راه شهید سلیمانی هرگز در تاریخ اسلام، منطقه و ایران فراموش نخواهد شد.
کد خبر: ۴۳۴۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۸ - 01January 2021

شهید سردار سلیمانی تجسم عینی مکتب اسلام بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‎الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، امروز در گفتگو با خبرنگاران با گرامیداشت سیزدهم دی سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و یارانشان اظهار داشت: شهید سلیمانی نماد یک انسان تراز اسلام ناب محمدی (ص) است.

وی گفت: ویژگی‌های ممتازی از جمله ایمان، تقوا، اخلاق، بصیرت، ولایتمداری، مجاهدت، شهادت طلبی، دشمن شناسی و استکبار ستیزی و حضور به موقع در صحنه‌های سرنوشت ساز، آخرت گرایی و اخلاص از وی یک شخصیت خاص و الگو ساخته بود.

امام جمعه بوشهر ضمن با بیان اینکه شهید سردار سلیمانی تجسم عینی مکتب اسلام بود و نام و راه شهید سلیمانی هرگز در تاریخ اسلام، منطقه و ایران فراموش نخواهد شد افزود: با مراعات دستور العمل های بهداشتی، مقابله با ویروس کرونا توسط مردم عزیز و تلاش و کوشش کادر پزشکی وضعیت استان در شرایط نسبتاً خوب است و از مسؤولان استانی و مردم عزیز تقاضا دارم با حفظ و ارتقای سطح مراعات امور بهداشتی، سلامت خود، خانواده محترم و مردم عزیز را پاس بدارند.

وی ادامه داد: همه مسئولان هر چه سریع‌تر به تأمین کالاهای مورد نیاز سیل زدگان عزیز بپردازند و خسارات و آسیب‌های وارد بر آنان را جبران کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر یادآور شد: از تلاش و کوشش‌های همه خدمتگزاران آن مردم محترم و شریف سپاسگزارم و تذکر می‌دهم که در برخی نقاط استان لازم است پیشگیری‌های مناسب در مسیل های و منازل همجوار آن صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: از ستاد اجرایی فرمان امام در تمامی عرصه‌های خدمت به مردم به ویژه تولید واکسن کرونا و آزمایش موفقیت آمیز مرحله انسانی آن تبریک و تشکر می‌کنم و این نشان از اقتدار علمی ایران اسلامی در این شرایط سخت تحریم دارد که با یک تلاش جهادی و علمی آن تهدیدها را تبدیل به فرصت کردند و مایه امیدواری مردم ایران و شگفتی جهانیان شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار