امام جمعه گناوه:

سردار سلیمانی نقش اساسی در خنثی سازی نقشه‌های استکبار جهانی داشت

حجت الاسلام «سید عبدالهادی رکنی حسینی» گفت: شهید سردار سلیمانی نیز مالک اشتر مقام معظم رهبری و انقلاب بود و نقش اساسی در خنثی سازی نقشه‌های استکبار جهانی داشت.
کد خبر: ۴۳۴۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱ - 01January 2021

نقش اساسی در خنثی سازی نقشه‌های استکبار جهانی داشتبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «سید عبدالهادی رکنی حسینی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گناوه با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بیانات ارزشمند به گزاره‌هایی برای خنثی سازی تحریم‌ها اشاره کرده و فرمودند اولویت بخشی خنثی سازی تحریم، در مذاکره برای رفع تحریم است.

وی گفت: راهکار مقابله با ابزار تحریم صرفاً گفتگو و مذاکره با دشمن نیست بلکه یک رویکرد نگاه به داخل کشور و پذیرش راهبردی در توان داخلی است که می‌توان تحریم‌ها را خنثی کرد و این بیان کلیدی در فرمایشات رهبری بود.

امام جمعه گناوه با اشاره به قرار گرفتن در آستانه نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در ۱۳ دی ماه بیان کرد: شهید سردار سلیمانی مرد بی نظیر تاریخ اسلام و مجاهد فی سیبیل الله، سید الشهدا مقاومت، مخلص و شجاع بودند.

وی با بیان بخش‌هایی از فرمایشات امام علی (ع) در وصف مالک اشتر تصریح کرد: شهید سردار سلیمانی نیز مالک اشتر مقام معظم رهبری و انقلاب بود و نقش اساسی در خنثی سازی نقشه‌های استکبار جهانی داشت.

وی با اشاره به اینکه یکی از نقش‌های اساسی و مهم شهید سردار سلیمانی، معماری ارتش بین المللی اسلامی بود خاطر نشان کرد: با شروع جنگ نیابتی از سوی استکبار و با شرکت ده‌ها کشور از سراسر جهان و با هدف اصلی دو کشور عراق و سوریه شرایط طوری شد که دو کشور اسلامی تبدیل به یک تهدید از سوی دشمنان شدند که شهید سلیمانی با نگاه فرصت ساز خود از دل این تهدیدهای دشمن یک ارتش بزرگ بین المللی ایجاد کرد که امروز خواب راحت را از چشم دشمنان ربوده است.

امام جمعه گناوه گفت: پایان دادن به دولت آمریکا ساخته‌ای به نام «داعش» نقش مهم دیگر شهید سردار سلیمانی بود و این سردار رشید اسلام با مجاهدت و پایمردی و فرماندهی شجاعانه توانستند نیروهای داعشی را در ورود به دمشق و بغداد متوقف کند و پایان عمر داعش را اعلام کرد.

وی ادامه داد: این شهید والامقام دست تهدید داعش را از مرزهای ایران اسلامی کوتاه کرد، چون هدف داعش بعد از عراق و سوریه، ایران بود تا کشور ما را دچار ناامنی و بی ثباتی داخلی کرده و مرزهای ما را به آشوب بکشد که سردار سلیمانی تمام نقشه‌های آنها را نقش بر آب کرد.

حجت الاسلام رکنی حسینی بیان کرد: باید سال‌ها بگذرد تا تمام زوایای زندگی این ابر مرد تاریخ برای نسل بشریت بازگو شود.

وی گفت: شهید سلیمانی یک شخص نیست بلکه یک مکتب است و مکتب شهید سلیمانی که برگرفته از مکتب امامین انقلاب اسلامی است باید برای جوانان بازگو و تبیین شود.

وی یادآور شد: ۲۵ میلیون نفر در تشییع باشکوه آن شهید والامقام شرکت کردند که این تشییع بی نظیر است و رمز و راز این محبوبیت و دلباختگی اخلاص این شهید است.

امام جمعه گناوه با اشاره به سالروز توطئه کشف حجاب به فرمان رضا خان در ۱۷ دی ماه سال ۱۳۱۴ اضافه کرد: رضاخان مأمور اجرای اسلام زدایی در جامعه ایران بود اما امروز جهان پوشیدن حجاب را نشانه زن مسلمان می‌داند و حجاب شناسنامه زن مسلمان است.

وی گفت: امروز نیز اسلام ستیزان و مدعیان دموکراسی تاب و تحمل حجاب یک زن مسلمان را در کشور خود ندارند اما حجاب زن مسلمان علاوه بر آنکه به حفظ اصول اخلاقی در جامعه کمک می‌کند نقش پرچم هویتی یک زن مسلمان را ایفا می‌کند.

امام جمعه گناوه با اشاره به نزدیک شدن به پایان دوران ریاست جمهوری ترامپ در آمریکا گفت: امپراتوری رسانه‌ای در حال پخش شایعاتی مبنی بر اینکه بمب افکن ها و ناوهای آمریکایی آرایش جنگی گرفته‌اند و احتمال حمله به اهداف هسته‌ای ایران افزایش یافته ولی این جو سازی ها با هدف سرپوش گذاشتن بر شکست‌های راهبردی استکبار در غرب آسیا، ایجاد جنگ هراسی و تحریم هراسی توسط رسانه‌های دشمن و پیاده نظام داخلی آنها است ولی باید بدانند جایی برای جولان و تهدید دشمن وجود ندارد و همه مردم ما تابع مکتب سردار سلیمانی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار