پیام استاندار خراسان‌جنوبی به مناسبت سالگرد شهادت شهید «سلیمانی»؛

سردار سلیمانی آزادیخواهان دنیا را با صفای باطن شیفته خود کرد

«حمید ملانوری» استاندار خراسان‌جنوبی به مناسبت اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۴۳۴۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶ - 01January 2021

سردار سلیمانی آزادیخواهان دنیا را با صفای باطن شیفته خود کردبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، «حمید ملانوری» استاندار خراسان‌جنوبی به مناسبت اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» پیامی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهداء والصديقين

نشود زمزمه خون شهيدان خاموش            

سوز عرفانی اين نغمه زِ سازی دگر است

سحرگاه سیزدهم دی ماه ۱۳۹۸ بود که خبر انفجاری در فرودگاه بغداد به دست شقی‌ترین مردمان دوران و در پی آن شهادت ابرمردی از تبار دلدادگانِ به اباعبدالله الحسین (ع) و جاماندگان از کاروان عاشورائیان، دنیا را دربرگرفت و کل آزادی‌خواهان جهان به ویژه ملت شهید پرور ایران را داغدار کرد.

عروج ملکوتی سردار سرافرازی که نماد بی‌بدیل مقاومت و رادمردی بود و بعد از عمری مجاهدت خالصانه در میدان جهاد و شهادت، مالک اشتر زمان شد و با افتخار نشان ذوالفقار را از فرماندهی معظم کل قوا دریافت کرد تا به عنوان اسطوره ای بین المللی، با احیای جبهه مقاومت و تقویت وحدت، به استکبارستیزی بپردازد و برای لحظه ای از جهاد بر علیه تحجر و تکفیر دست نکشد.

سردار دل ها، شهید حاج قاسم سلیمانی که دردوران دفاع مقدس، همدل رزمندگان و پشتوانه ايثارگران بود و در همه سال‌های عمر بابرکتش انيس درماندگان و مونس خانواده‌های معظم شهدا، با روحی بی آلایش، صفای باطن و لحن روحانی، آزادیخواهان دنیا را شیفته خود کرد و با پیوستن به همرزمان شهیدش، «عِندَ رَبِّهِم يُرزَقون» گشت.

او به آرزوی دیرینه اش رسید، اما نجواهای عاشقانه‌اش، همچنان گوش جانِ دلدادگانش را پر کرده و بدون تردید، شکوه و اقتدار ایران اسلامی، مرهون مجاهدت چنین دلیرمردانی است که در مکتب انسان ساز ولایت، درس ایثار آموختند و با دل بریدن از تمامی تعلقات دنیوی، به دعوتگاه یار شتافتند تا نام خود را بر تارک دفتر هستی جاودانه سازند و خون مطهرشان، چلچراغ مسیر رستگاری گردد.

خاطرات اخلاص، بلند نظری و دفاع آگاهانه بزرگمردانی همچون حاج قاسم سلیمانی از اصل مترقی ولايت فقيه، در صفحات تاريخ ماندگار انقلاب اسلامی چون صدای سخن عشق به يادگار خواهد ماند، چرا که به فرمایش رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)؛ «سردار شهید قاسم سلیمانی، نمونه برجسته ای از تربیت شدگان اسلام و مکتب امام خمینی(ره) بود».

اینجانب فرارسیدن سالروز شهادت این سردار مجاهد و پاکباز را به همه هموطنان عزیزم به ویژه مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان خراسان جنوبی تبریک و تسلیت عرض نموده، از درگاه پروردگار متعال، علو درجات را برای آن شهید والام مقام مسئلت دارم و امیدوارم خداوند بزرگ، توفیق حمایت از ولایت و رهبری، حرکت در مسیر شهدای عزیز و گرانقدر و همچنین خدمت صادقانه به مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی را با الهام از مکتب سلیمانی نصیب مان گرداند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار