نماینده ولی فقیه در گیلان:

تلاش سپاه در ایجاد امنیت هوایی کشور ملموس است

آیت الله رسول فلاحتی نخستین و آخرین هدف سپاه را حفظ دین خدا عنوان کرد و گفت: امنیت هوایی کشور مرهون تلاش سپاه بوده و این امنیت ملموس است.
کد خبر: ۴۳۴۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۳ - 01January 2021

تلاش سپاه در ایجاد امنیت هوایی کشور ملموس است

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار با فرمانده و شورای فرماندهی سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاه سردار جنگل رشت با اشاره به موفقیت سپاه در تمام عرصه ها اظهار داشت: سپاه در عرصه های سازندگی، حفاظت، صیانت ملی و … عملکرد خوبی داشته و جای شکر دارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براینکه از سپاه راضی هستم اما قانع نیستم، تصریح کرد: سپاه هواپیمایی همواره در حراست از مرزهای هوایی نقش آفرین بوده است.

وی با بیان اینکه سپاه نهادی برای حفاظت از مردم است، خاطرنشان کرد: سپاه سازمان مردمی و برای حفاظت از دین است.

آیت الله فلاحتی، نخستین و آخرین هدف سپاه را حفظ دین خدا عنوان کرد و افزود: امنیت هوایی کشور مرهون تلاش سپاه بوده و این امنیت ملموس است.

وی با اشاره به سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، تاکید کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی مالک اشتر زمان بود و خدا نام او را پرآوازه کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان، حفظ امنیت پرواز توأم با اخلاق در مواجهه با افراد را مهم دانست و متذکر شد: هیچ کاری بالاتر از دعوت مردم به دین خدا نیست؛ بنابراین اگر امنیت با اخلاق توأم شود به طور قطع به موفقیت می رسید.

«مجید بابازاده» فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاه سردار جنگل رشت نیز در این دیدار به فرمان امام(ره) مبنی بر واگذاری امنیت فرودگاه ها و پرواز به سپاه در پنجم دی ماه سال ۱۳۶۳ اشاره کرد و اظهار داشت: سپاه با موفقیت در ایجاد امنیت پروازها به گارد آهنین در جهان معروف است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار