بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر به‌مناسبت سالگرد شهادت سردار «سلیمانی»؛

خون حاج «قاسم» روزشمار نابودی آمریکا را تسریع خواهد بخشید

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر به‌مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار «قاسم سلیمانی» بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۳۴۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴ - 02January 2021

خون حاج «قاسم» روزشمار نابودی آمریکا را تسریع خواهد بخشیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار حاج «قاسم سلیمانی» بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

13 دی ماه سال 1398 همزمان با شهادت سردار حاج «قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس» در فرودگاه بغداد توسط رژیم جنایتکار و تروریستی آمریکا و اسرائیل یادآور آغاز دومین جنگ تحمیلی ‌علیه ایران بود.

جنایتی که دل هزاران هزار ملت مستضعف و ستم دیده از ایران، عراق، یمن، فلسطین و دیگر کشورهای حامی مستضعفین را به درد آورد و قلب امت انقلابی جهان را را جریحه دار کرد؛ زیرا شهید سلیمانی مرد تمام میدان‌ها چه دفاع مقدس، چه عرصه خدمت‌رسانی و سازندگی و چه جبهه مقابله با گروه‌های تکفیری و الحادی بود.

سردار سلیمانی سید شهدای جبهه مقاومت که سالیان سال در جبهه دفاع از ملت های مسلمان و مستضعف در صحنه حضور فعال داشت با توطئه و نقشه پلید ابلیس‌های زمانه شهادتش به وقوع پیوست که هر انسان آزاده‌ای را در عالم غمگین و متاثر نمود.

سلیمانی، سلیمان زمان بود که همچون سردار رشید اسلام «نادر مهدوی» هیمنه پوشالی استکبار را باری دیگر در هم شکست  و با شهادتش مکتب نوینی در سطح جهان اسلام پدید آورد.

سال گذشته در چنین روزی مستکبران و خون خواران جهان قلب همه مردم ایران و خواستاران امنیت را جریحه دار کردند و سردار همه دلها را ناجوانمردانه مورد هدف قرار دادند تا زهر چشم خود را از ملت‌های مظلوم و رشید منطقه بگیرند؛ اما غافل از اینکه با ریختن خون‌های پاک و مطهر شهدای مقاومت نه تنها دستاوردی برای آنها نخواهد داشت بلکه روزشمار نابودی آمریکا را تسریع می‌بخشد.

‌شهادت حاج قاسم بیداری مجدد ملت‌ها را رقم زد و پیش‌بینی‌های دستگاه استکبار را برهم زد و آنها را به استیصال کشاند.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر سالروز عروج ملکوتی سردار  شهید حاج «قاسم سلیمانی و شهید ابو‌مهدی المهندس» را پاس داشت و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت‌، مکتب این سردار رشید اسلام را برگ زرینی در تحولات جهان دانست و خون حاج قاسم را سیلابی خروشان در نابودی مستکبران جهان دانست و با تاکید بر ادامه دهنده راه حاج قاسم خاطرنشان کرد تا گرفتن انتقام سخت از آمران و قاتلان او از پای نخواهد نشست و مطمئناً دشمنان از این انتقام همواره در هراس خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار