با صدور پیامی؛

سردار یوسفی رحلت جانگداز آیت‌الله مصباح یزدی را تسلیت گفت

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس خوزستان با صدور پیامی ارتحال عالم ربانی، روحانی عالیقدر حضرت آیت‌الله شیخ «محمدتقی مصباح یزدی» را محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج)، نائب برحقش حضرت امام خامنه‌ای و همه شیعیان جهان تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۳۴۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰ - 02January 2021

سردار یوسفی رحلت جانگذاز آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفت

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس خوزستان امروز با صدور پیامی ارتحال عالم ربانی، روحانی عالیقدر حضرت آیت الله شیخ «محمدتقی مصباح یزدی» را محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج)، نائب برحقش حضرت امام خامنه‌ای و همه شیعیان جهان تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

ارتحال عالم ربانی، روحانی عالیقدر و مجتهد مهذب حضرت آیت‌الله شیخ «محمدتقی مصباح یزدی» یار دیرین امامین انقلاب موجب تاسف و تالم فراوان گردید.

ایشان به عنوان یک شخصیت ممتاز در طراز مرجعیت دینی و از صاحبنظران، متفکران و اندیشه‌پردازان برجسته جهان تشیع بودند که سراسر عمر مبارک شان در راه اعتلای دین مبین اسلام و تقویت نظام اسلامی گذشت.

این روحانی بزرگوار با عنایت به تدبیر و راهبردی که در بحث ترویج معنویت داشت، با راه‌اندازی مراکز و موسسات شاخصی از جمله موسسه در راه حق، بنیاد فرهنگی باقرالعلوم‌ و موسسه آموزشی و پژوهشی امام‌ خمینی (ره) در زمینه پژوهش دین مبین اسلام و تربیت طلاب و علاقمندان به دروس دینی و حوزوی سهم فراوانی در پاسداری از حریم اسلام و شعائر اهل بیت (ع) داشت.

آیت‌الله مصباح یزدی همواره در زمره ارادتمندان به امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بوده و ایشان نیز در همه ادوار مورد وثوق و عنایت رهبران عالی نظام قرار داشتند و همین ارادت به جایگاه رفیع ولایت باعث محبوبیت وی در محافل و مجالس بزرگ و نزد روحانیون جوان کشور بود.

اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ به پیشگاه حضرت بقیة‌ الله اعظم (ارواحنا له الفدا)، مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران، هم استانی های عزیزم در جغرافیای پایتخت دفاع مقدس، حوزه‌های معزز علمیه و روحانیت گرانقدر، شاگردان و دوستداران ایشان به ویژه بیت محترم و فرزندان ارجمند، برای آن عالم ربانی علو درجات و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه الهی مسئلت می‌کنم و امیدوارم که راه و مسلک این عالم برجسته همواره مورد وثوق و عنایت نسل جوان قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار