بیانیه اداره‌‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی؛

شهادت حاج قاسم به منزوی‌تر شدن افکار تجاوزگر آمریکایی منجر می‌شود

اداره‌‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل به مناسبت 13 دی سالروز شهادت شهیدان حاج «قاسم سلیمانی» و « ابو مهدی المهندس»، «روز جهانی مقاومت» بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۳۴۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳ - 02January 2021

شهادت حاج قاسم به منزوی تر شدن افکار تجاوزگر آمریکایی منجر می شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، اداره‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل به مناسبت 13 دی سالروز شهادت شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» روز جهانی مقاومت بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند) و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. (احزاب – آیه ۲۳)

فرارسیدن 13 دی ماه روز جهانی مقاومت و سالروز شهادت سردار دلها، بزرگ مرد عرصه مقاومت، مالک اشتر علی زمان، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را که نماد مجاهدت در راه خدا و مبارزه با ظلم و استکبار بود و شهادت ابومهدی المهندس به خدمت حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده و همرزمان و دوستداران ایشان و همه ایرانیان و مردم آزاده جهان تسلیت می‌گوییم.

سردمداران شیطان بزرگ و رژیم غاصب صهیونیستی و پیروان آنها باید بدانند که این شهادت‌ها مسیر حق طلبی و مبارزه با ظالمان را از بین نمی‌برد و عزم حق جویان را در قطع دست شیاطین محکم‌تر خواهد کرد.

با شهادت حاج قاسم سلیمانی‌ها، نور فروزان اندیشه متعالی آنان روز به روز تابنده تر شده، گسترش بیشتری پیدا خواهد کرد و ضمن بیدار کردن جان‌های خفته، به منزوی تر شدن هر چه بیشتر تفکر تجاوزگر امریکایی منجر خواهد شد.

راه و رسم مجاهدانه حاج «قاسم» در اطاعت محض از ولایت، خدمت خالصانه به مردم و سبک زندگی اش در سالیان پاسداری و برکات هزاران برابری عروجش، از او اسطوره‌ای بی‌بدیل ساخت که پرتو آن تا ظهور خورشید ولایت عظمی اروحنا فداه بر تارک جبهه پرخیر مقاومت اسلامی خواهد درخشید.

دشمنان ایران، اسلام و مقاومت اسلامی؛ بویژه دولت جنايتکار آمريکا و رژيم نامشروع صهيونيستي و اذناب وهابی و تکفيری آنها بدانند از هر قطره خون حاج قاسم، هزاران سليماني ديگر در جهان اسلام خواهد باليد و مبارزه، تا استقرار عدالت مهدوی (عج) ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار