پیام ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران به مناسبت سالگرد شهادت شهید «سلیمانی»؛

شهید «قاسم سلیمانی» به تنهایی یک ملت بود

ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران به مناسبت اولین سالروز شهادت سرداران پرافتخار و خستگی‌ناپذیر جبهه مقاومت، سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و مجاهد شهید «ابومهدی المهندس» و یاران صدیقشان پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۴۳۴۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵ - 02January 2021

شهید «قاسم سلیمانی» به تنهایی یک ملت بود/ شهادت شهید «سلیمانی» عنصر اصلی پیروزی بر مظاهر کفر استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت اولین سالروز شهادت سرداران پرافتخار و خستگی‌ناپذیر جبهه مقاومت، سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و مجاهد شهید «ابومهدی المهندس» و یاران صدیقشان، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

سالروز شهادت فرمانده پرافتخار جبهه مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بهانه‌ای است برای بازخوانی حماسه‌ای به رنگ خون و نشان خطر در پهنه‌ای به وسعت دل‌های عاشق و در امتداد عاشورای ۶۱ هجری تحت پرچمی که شعار زیبای یا لثارات الحسین (ع) را بر تارک افتخارات خویش دارد.

اینک جبهه مقاومت اسلامی و سرزمین‌های مقدس عراق، سوریه، لبنان، یمن و ایران اسلامی شرمنده استقامت مردی است که قریب به ۴ دهه، رزمندگان مقاومت را در میان طوفان حوادث فرماندهی کرد.

نام او را به خاطر بسپارید؛ آن مرد به تنهایی یک ملت بود و سال‌های متمادی را در طلب شهادت سپری کرد؛ حال این سرزمین و اقصی نقاط کشور‌های آزاده و مسلمان نشین به یمن اشارت‌های عاشقانه او زنده و پاینده است و نام و یادش تا ابد بر فراز دل‌های بیقرار ماندنی است و خاطرات جاویدان آن فرمانده سلحشور تزریق شجاعت و اعتماد به نفس در نسل‌هایی است که بر بستر نورانی جهاد و شهادت در حال رویش است.

شهادت مظلومانه آن سردار بزرگ و سیدالشهدای مقاومت عنصر اصلی پیروزی بر تمام مظاهر کفر و شرک و نفاق است؛ این شهادت بر شیعه مظلوم و همه احرار و آزادگان مبارک است و طوفان بصیرت برخاسته از این واقعه بزرگ درهم کوبنده فتنه‌های استکباری است، همانگونه که عاشورای ۶۱ هجری پیروزی خون بر شمشیر را عینیت بخشید و یزیدیان سفاک را به زباله دان تاریخ سپرد.

نام و یاد شهید عزیز و سرباز مخلص رهبر فرزانه انقلاب، حاج قاسم سلیمانی و مجاهد شهید ابومهدی المهندس و یاران صدیق آن‌ها را گرامی می‌داریم و با آن‌ها و همه رزمندگان جبهه مقاومت پیمان می‌بندیم که این مسیر مقدس را در رکاب مولا و مقتدایمان حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) تا آخرین منزل و آخرین قطره خونمان ادامه خواهیم داد.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار