پویش فعالان رسانه‌ای آذربایجان‌شرقی در نخستین سالگرد شهادت «حاج قاسم سلیمانی»

همزمان با 13 دی‌ماه، سالروز شهادت سردار سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» و همراهانش در جبهه مقاومت اسلامی، فعالان رسانه‌ای آذربایجان‌شرقی پویشی با عنوان «سردار راهت ادامه دارد» را برای تجدید میثاق با مکتب سلیمانی ایجاد کرده‌اند.
کد خبر: ۴۳۴۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴ - 02January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، همزمان با 13 دی‌ماه، سالروز شهادت سردار سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» و همراهانش در جبهه مقاومت اسلامی، فعالان رسانه‌ای آذربایجان‌شرقی پویشی با عنوان «سردار راهت ادامه دارد» را برای تجدید میثاق با مکتب سلیمانی ایجاد کرده‌اند.
 
این پویش سال گذشته و بلافاصله پس از ترور جنایتکارانه سردار سلیمانی توسط آمریکای جنایتکار به ابتکار سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی آغاز شده بود که فعالان عرصه فرهنگ و رسانه تصویر نمایه خود در شبکه‌های اجتماعی را به تمثال سیدالشهدای مقاومت مزین کرده و برای ادامه دادن راه مقدس ایشان اعلام آمادگی کردند.
 
حال در ایام سالگرد شهادت سردار دل‌ها سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» مجددا این پویش از سر گرفته شده و اهالی رسانه، فراموش ناپذیری عهد خود با روح بلند حاج قاسم را یادآوری کرده و با مکتب ایشان تجدید میثاق می‌کنند.
 
گفتنی است؛ شماری از مطبوعات تبریز به این پویش پیوسته و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری در سکوهای انتشاری مختلف رسانه‌ای و صفحات شخصی به انتشار محتواهای این پویش می‌پردازند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها