با صدور پیامی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی ارتحال آیت‌الله «مصباح یزدی» را تسلیت گفت

سرتیپ دوم ستاد «محمد نجاتی» در پیامی درگذشت حضرت آیت‌الله علامه «محمدتقی مصباح یزدی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۳۴۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹ - 02January 2021

ارادت به جایگاه رفیع ولایت باعث محبوبیت درنزد روحانیون جوان کشور بود/// فعلا ارسال نشودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بجنورد، سرتیپ دوم ستاد «محمد نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در پیامی رحلت حضرت آیت‌الله «محمدتقی مصباح یزدی» را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با اندوه فراوان ارتحال عالم ربانی، حکیم متأله و فقیه مبارز علامه مصباح یزدی را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، حوزه‌های علمیه، شاگردان فاضل، علاقه‌مندان و بیت شریف ایشان تسلیت عرض می‌نمایم.

آن عالم ربانی و فقیه وارسته نمونه بارز و اسوه جهاد و صبر و تقوی و علم بود که سال‌های متمادی حیات شریف خویش را در اعتلای کلمه حق وگسترش و نشر اصول علم و معرفت و غنی بخشی به حوزه‌های گرانقدر علمیه با علوم ومعارف مختلف اسلامی صرف نمود.

آیت‌الله مصباح یزدی همواره در زمره ارادتمندان به امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بوده و ایشان نیز در همه ادوار مورد وثوق و عنایت رهبران عالی نظام قرار داشتند و همین ارادت به جایگاه رفیع ولایت باعث محبوبیت وی در محافل و مجالس بزرگ و نزد روحانیون جوان کشور بود.

اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ به پیشگاه حضرت بقیة‌ الله اعظم (ارواحنا له الفدا)، مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران، هم استانی های عزیزم در جغرافیای پایتخت دفاع مقدس، حوزه‌های معزز علمیه و روحانیت گرانقدر، شاگردان و دوستداران ایشان به ویژه بیت محترم و فرزندان ارجمند، برای آن عالم ربانی علو درجات و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه الهی مسئلت می‌کنم و امیدوارم که راه و مسلک این عالم برجسته همواره مورد وثوق و عنایت نسل جوان قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار