مدیر هنری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل خبر داد؛

موفقیت 7 اثر هنرمندان اردبیلی در راهیابی به بخش مسابقه جشنواره رسام

مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل گفت: 7 اثر از هنرمندان اردبیلی به بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه رسام راه یافته است.
کد خبر: ۴۳۴۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹ - 02January 2021

راه یابی 7 اثر از هنرمندان اردبیلی به بخش مسابقه جشنواره رسام

‌«علی دانش» مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اردبیل اظهار داشت: 7 اثر از هنرمندان اردبیلی به بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه رسام راه یافته است.

دانش افزود: دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه رسام که شامل تولیدات حوزه دفاع مقدس و مقاومت است توسط سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس برگزار می‌شود و هنرمندان استان اردبیل با ارسال حدود 30 اثر از استان‌های فعال در این جشنواره هستند.

این مسئول تصریح کرد: 2 مورد فیلمنامه با عناوین «آشنای غریب» نوشته «حمید عزیزی» و «پرواز» نوشته «حافظ بابانژاد»، یک فیلم مستند با نام «همیشه با من» به کارگردانی «حسن ساجدی»، 3 فیلم کوتاه به نام های «نامه ای برای او» کار «سلمان عباسی»، «مردی که می‌خواست یک اسطوره باشد» کار «حسن حبیبی اصل» و «ایشیقلی» کار «حسن ملکی»، یک انیمیشن با عنوان «عقاب کار» مهدی خروشی در مجموع 7 اثر از آثار هنرمندان استان اردبیل در بین 47 اثر راه یافته به بخش مسابقه این جشنواره قرار گرفتند.

اختتامیه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه رسام روز چهارشنبه 17 دی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار