فرماندار قصرشیرین:

شهادت بالاترین پاداش حاج قاسم سلیمانی بود

«مرادعلی تاتار» گفت: شهید سلیمانی سال‌های زیادی برای مبارزه با تروریست آمریکایی و اسراییلی مجاهدت کرد و شهادت بالاترین پاداش این شهید بود.
کد خبر: ۴۳۴۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵ - 02January 2021

شهادت بالاترین پاداش حاج قاسم سلیمانی بودبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، «مرادعلی تاتار» فرماندار شهرستان قصرشيرين امروز در آیین غبار‌روبی و عطر افشانی يادمان شهدای گمنام قصرشیرین كه به مناسبت اولین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای جبهه مقاومت، اظهار داشت: شهید سلیمانی سال‌های زیادی برای مبارزه با تروریست آمریکایی و اسراییلی مجاهدت کرد و شهادت بالاترین پاداش این شهید بود.

وی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با روحیه ولایتمداری و همچنین توانمندی بالای نظامی داعش و داعشیان را زمین‌گیر کردند که یاد این شهید هرگز از دل‌های ملت ایران نخواهد رفت.

فرماندار قصرشیرین ادامه داد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یعنی اقتدار و ایستادگی در مقابل استکبار و دفاع از ملت‌های مظلوم و همه جهان دیدند که ایشان باعث نجات ملت‌های مظلوم از دست داعشیان کافر شد.

این مسئول تصریح کرد: روح ایثار و ایستادگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جامعه جاری است و کشور را در برابر دشمنان و بدخواهان این نظام اسلامی حفظ کرده است.

در این آیین که جمعی از مسوولان با رعایت پروتکل ها و دستورالعمل‌های بهداشتی حضور داشتند مزار شهدای گمنام قصرشیرین غبارروبی و عطرافشانی و همچنین آیین سینه زنی و عزاداری برگزار شد.

همچنین از خانواده شهید بسیجی صفر نوری که در سال ۸۷ در منطقه گهواره از توابع استان کرمانشاه به دست نیروهای پژاک به شهادت رسید دلجویی شد.

انتهای پيام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار