پیام تسلیت سپاه کربلا به مناسبت ارتحال فقیه عالیقدر آیت الله مصباح یزدی؛

آیت الله مصباح یزدی به ولایت فقیه اعتقاد راسخ داشت

سپاه کربلای مازندران به مناسبت ارتحال آیت الله مصباح یزدی پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۴۳۵۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷ - 02January 2021

آیت الله مصباح یزدی به ولایت فقیه اعتقاد راسخ داشتبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سپاه کربلای مازندران به مناسبت ارتحال آیت الله مصباح یزدی پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْءٌ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ

خبر ارتحال عالم مجاهد، فقیه انقلابی، فیلسوف و متفکر جهان اسلام مرحوم آیت الله محمدتقی مصباح یزدی موجب تاثر و تالم عمیق گردید.

مرحوم آیت الله مصباح، فقیه‌ای مجاهد که عمر خویش را علاوه بر جهاد علمی، به مبارزه با استبداد و استکبار، گذرانده بود. این مبارز نستوه در دوران ستمشاهی مبارزات گسترده‌ای را علیه این رژیم داشت و پس از پیروزی انقلاب نیز برای حفظ و نگهداری نهال نوپای انقلاب به تربیت نیروهای انقلابی در حوزه و دانشگاه پرداخت.

اعتقاد راسخ ایشان به ولایت مطلقه فقیه و نیز استقامت و غیرت انقلابی به مبانی نظام اسلامی و نیز علم و بصیرت از ویژگی‌های بارز آن مرحوم بود.

اینجانبان رحلت عمار ولایت را که در کوران فتنه‌ها، همچون مصباح هدایت، به تبیین دستاوردهای نظام اسلامی می‌پرداخت و با بصیرت‌افزایی و خلوص دینی روشنگری می‌کرد، را به ساحت حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نائب برحقشان مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مراجع عظام، حوزه‌های علمیه، همه علاقمندان و بویژه خانواده محترم آن یار سفر کرده امام و رهبری تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال رحمت و مغفرت و رضوان الهی را برای آن مرحوم مسألت می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار