محمد علی الحوثی خطاب به ائتلاف سعودی:

پیش از ورود به مرحله پاسخ دردناک از تجاوز نظامی دست بکشید

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن خطاب به سران ائتلاف سعودی گفت: پیش از ورود نیروهای مقاومت یمن به مرحله پاسخ دردناک از تجاوز و محاصره علیه یمنی ها دست بکشید.
کد خبر: ۴۳۵۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳ - 02January 2021

پیش از ورود به مرحله پاسخ دردناک از تجاوز نظامی دست بکشیدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از شبکه المسیره، «محمدعلی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در سخنانی به عربستان سعودی درباره تداوم جنگ علیه این کشور و محاصره آن، هشدار داد.

بر اساس این گزارش، محمد علی الحوثی در این خصوص گفت: به ائتلاف متجاوز سعودی توصیه می‌کنم تا پیش از ورود نیروهای یمنی به مرحله پاسخ دردناک که عبدالملک الحوثی وعده آن را داده است، از محاصره یمن دست بکشد.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن افزود: صلح در یمن تنها از رهگذر لغو محاصره و پایان تجاوز نظامی ائتلاف سعودی میسر خواهد بود. به جز گزینه‌های مذکور، هیچ گزینه دیگری نمی‌تواند برای مردم یمن ارمغان آور صلح باشد.

این مقام یمنی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایت اخیر سعودی‌ها در الحدیده و به شهادت رساندن ۳ غیرنظامی اشاره کرد و خواستار انجام تحقیقات بین المللی فوری در این زمینه شد. این جنایت در منطقه الحوک واقع در الحدیده رخ داده است.

الحوثی پیشتر گفته بود: در حال حاضر نیروهای مقاومت یمن بر زرادخانه‌های تسلیحاتی ائتلاف متجاوز سعودی فائق آمده‌اند. ضرباتی که نیروهای یمنی به ائتلاف متجاوز سعودی وارد کرده اند، موجب شده است تا رسانه‌های غربی هم به تمسخر سامانه‌های دفاع هوایی عربستان بپردازند.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در ادامه اظهار داشت: نیروهای یمنی فاصله زیادی تا تحقق پیروزی نهایی ندارند. ما اکنون بر روی این مسأله در حال کار کردن هستیم و تمامی آنچه که انجام می‌شود در راستای خدمت به ملت یمن صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار