رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

شهید سلیمانی مصلح بزرگ جهانی بود

سردار غلامرضا سلیمانی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی یک مصلح بزرگ جهانی بود و باعث شد که در جهان اسلام وحدت و انسجام در مقابل سیاهی و تاریکی ایجاد شود.
کد خبر: ۴۳۵۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ - 02January 2021

شهید سردار سلیمانی مصلح بزرگ جهانی بودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌و‌گویی رادیویی درباره سپهبد شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت: انصافاً حاج قاسم سلیمانی یک مصلح بزرگ جهانی بود. وی نه‌تنها در جهان اسلام باعث شد که وحدت و انسجام در مقابل سیاهی و تاریکی ایجاد شود، بلکه باعث شد تا مسلمانان به حقایقی پی ببرند که شاید اگر مجاهدت‌ها و مبارزات این شهید بزرگوار نبود، این حقایق نه‌تنها روشن نمی‌شد، بلکه هاله‌ای از ابهام و تاریکی را بر منطقه حکم‌فرما می‌کرد.

وی ادامه داد: این مجاهدت‌ها مثل یک انفجار بود که باعث از بین رفتن تاریکی‌ها در جهان اسلام و قلب جهان اسلام شد که از طرف داعش مورد تاخت و تاز داعش قرار گرفته بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز یک مکتب، یک راه و مدرسه در پیش روی مردم و ملت‌های جهان گشوده شده و امیدواریم این راه هر روز پر رهروتر، عمیق‌تر، گسترده‌تر و مستحکم‌تر خیر و برکت خود را به ملت‌های جهان و اسلام جاری و ساری کند.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: این مکتب باعث تربیت یک نسل جدید خواهد شد که تمام ترفند‌ها و کید‌های رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی را می‌شناسد. این مکتب تمام حیله‌ها و روش‌های نظام سلطه را می‌شناسد و در این مسیر از همه روش‌های هوشمندانه استفاده خواهد کرد تا برای ظهور حضرت حجت (عج) زمینه‌سازی شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار