نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی:

انتقام خون حاج «قاسم» هرگز فراموش نخواهد شد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انتقام از خون حاج قاسم هرگز فراموش نخواهد شد، گفت: درست است که یک سیلی به دشمنان زده شده اما انتقام اصلی در راه است و قطعا جوانان کشور انتقال خون حاج قاسم را خواهند گرفت.
کد خبر: ۴۳۵۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱ - 02January 2021

انتقام خون «حاج قاسم» هرگز فراموش نخواهد شد/ راه شهید «سلیمانی» ادامه داردبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی امروز در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه انصارالرضا (ع) استان با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و سالروز شهادت سپهبد سلیمانی، اظهار داشت: سردار سلیمانی مالک اشتر زمان بود که به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی در واقع تولد مجدد برای این شهید بود، افزود: اندازه قطرات خونی که از آن مرد بزرگ به زمین ریخت، حاج قاسم‌هایی از خون او متولد می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی با اشاره به اینکه دشمن بعد از این عمل جنایتکارانه، خودش هم متوجه شد که اشتباه بزرگی را انجام داده و فهمید که جوانان ایران اسلامی هرگز اجازه نخواهند داد که جای حاج قاسم خالی بماند، گفت: جوانان ایرانی سلاح حاج قاسم را به دوش خواهند کشید و از حریم آل‌الله و کشور دفاع خواهند کرد.

عبادی با بیان اینکه انتقام از خون حاج قاسم هرگز فراموش نخواهد شد، ادامه داد: درست است که یک سیلی به دشمنان زده شده اما انتقام اصلی در راه است و قطعا جوانان کشور انتقال خون حاج قاسم را خواهند گرفت.

وی گفت: دشمنان اسلام پایبند به هیچ قانونی نیستند و دست آنها خالی است لذا برای اینکه بتوانند آقا بالاسر باشند، نیازمند ابزار ظلم و ستمگری هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تفکر فرعونی همیشه در تاریخ بوده است، تصریح کرذ: قرآن ملاک‌های فرعون مصر را بیان کرده، در زمان معاصر ما این جمله معروف انگلیس «اختلاف بینداز و حکومت کن» نمونه بارز تفکر فرعون زمان است.

عبادی با بیان اینکه نباید مسلمانان هیچ وقت وارد حواشی شوند، گفت: پادزهر مکر و حیله های دشمن، وحدت و دوری از اختلاف است.

این مسئول با اشاره به اینکه سیاست انگلیس این است که ایرانی باید گرسنه باشد تا بشود بر  آنها حکومت کرد، اظهار کرد: همین ها برای تفرقه در جامعه بین مسلمانان، بدنبال ایجاد شبهه هستند و لذا افرادی بصیرت ندارند در دام این دشمن گرفتار می شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی روش فکری دشمنان را همواره متکبر بودن دانست و افزود: هدف دشمن از مذاکره با ایران و نشان دادن باغ سبز، به زانو در آوردن کشور است، قرآن هم در این رابطه فرموده که اینها با شما کنار نمی آیند مگر اینکه از هر چه دارید دست بردارید و گاوشیرده آنها شوید.

عبادی با بیان اینکه ملت باید هوشیار باشد و گول وعده های پوچ دشمن را نخورند، یادآور شد: اینها ۷۰ سال قبل فلسطین مظلوم را اشغال کردند، چه قدر خسارت به بار آوردند! چقدر از مردم مظلوم فلسطین کشتند.

وی با بیان اینکه افراد کم عقل سازش کار در کشور بدانند که مذاکره با آمریکا اشتباه است، ابراز داشت: دشمن در عملیات مرصاد فکر می کرد که کشور ضعیف شده و می‌توانند ضربه بزنند، اما هنوز وارد نشده بودند که مسعود رجوی سرکرده انها دستور دارد وقتی وارد تهران شدند سه روز قتل عمومی راه بندازید، دشمن هیچ دلسوزی برای مردم و کشور ندارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی ها امروز خود را به نفهمی و بی عقلی زدند، گفت: دشمنی که به خون مسلمانان و ایرانی‌ها تشنه است، آنها می خواهند بیایند کشور و اقتصاد ما را درست کنند؟ در حالی که استکبار نسبت به مزدورانی که برای آنها نوکری می‌کردند هم رحم نکردند.

این مسئول با اشاره به اینکه دشمن حتی به نوکران خود هم رحم نمی‌کند، بعد از نفوذ بین آنها اختلاف می اندازند و همه را بدست خودشان می کشند، ادامه داد: دشمن شناسی بصیرت می خواهد.

وی با اشاره به اینکه چنانچه می خواهیم دشمن بر کشور مسلط نشود باید قوی شویم، دشمن عقب نشینی می کند، متذکر شد: نمونه بارز این موضوع شهید سلیمانی است که با ایستادگی در مقابل دشمن چه پیروزی بزرگی که به‌دست آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار