پیام تسلیت فرمانده نزاجا به مناسبت رحلت آیت‌الله مصباح یزدی

امیر سرتیپ حیدری در پیامی ارتحال رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۳۵۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶ - 02January 2021

پیام تسلیت فرمانده نزاجا به مناسبت رحلت آیت‌الله مصباح یزدیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در پیامی ارتحال آیت‌الله «محمدتقی مصباح یزدی» رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
«إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ»

ارتحال عالم برجسته، فیلسوف ربانی و عمار انقلاب مطهری زمان حضرت آیت‌الله آقای حاج شیخ محمدتقی مصباح یزدی (رضوان‌الله تعالی‌علیه)، موجب تأسف و تألم اینجانب گردید.

عمر پربرکت این متفکر ارزشمند و شخصیت کم‌نظیرِ ولایت‌مدار و بصیر انقلاب همواره در مسیر پژوهش، تألیف و آموزش مباحث اصیل اسلامی و ترویج مکتب اهل بیت (ع) بود و در سنگر دفاع از نظام مقدس اسلامی و اصل اصیل ولایت فقیه مجاهدانه، صریح و مؤمنانه با استدلال‌های روشن پاسداری کرده و با بنیان‌گذاری مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) و طرح پویای ولایت نقش ویژه‌ای در اعتلای علمی، عقیدتی و سیاسی طلاب، دانشجویان و جوانان داشته‌اند.

اینجانب درگذشت این مجاهد نستوه را به فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، خانواده گرامی، حوزه علمیه، دیگر بازماندگان ایشان و نیز به شاگردان و ارادتمندان این استاد بزرگ تسلیت عرض می‌کنم و علّو درجات، مغفرت و رحمت واسعه را برای ایشان و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان از درگاه ایزد منان مسألت می‌نمایم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش
امیر سرتیپ کیومرث حیدری

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار