مسؤول کنگره بزرگداشت شهدای شمالغرب کشور:

شیر روز و زاهد شب؛ حکایت مکتب حاج قاسم سلیمانی است

مسؤول کنگره بزرگداشت شهدای شمالغرب کشور گفت: شیران روز و زاهدان شب حکایت رزمندگان انقلاب اسلامی و شهید سلیمانی است، به طوری که شهید سلیمانی شب‌ها مشغول راز و نیاز و نماز شب بود و روزها همانند شیر غران در برابر دشمنان اسلام و انقلاب می‌ایستاد.
کد خبر: ۴۳۵۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵ - 02January 2021

شیر روز و زاهد شب؛ حکایت مکتب حاج قاسم سلیمانی است

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار«غلام عسگر کریمیان» مسؤول کنگره بزرگداشت شهدای شمالغرب کشور ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: شیران روز و زاهدان شب حکایت رزمندگان انقلاب اسلامی و شهید سلیمانی است، به طوری که شهید سلیمانی شب‌ها مشغول راز و نیاز و نماز شب بود و روزها همانند شیر غران در برابر دشمنان اسلام و انقلاب می‌ایستاد.

وی افزود: سردار سلیمانی شاگرد مکتب اسلام و انقلاب اسلامی بوده و پرورش یافته مکتب انقلاب اسلامی است که از فرهنگ علوی و عاشورایی الهام گرفته است؛ مکتب انقلاب اسلامی چنین مردان باغیرتی در دامن خود پرورش می‌دهد که با حضور در صحنه‌های مختلف نبرد در مقابل جبهه استکبار جهانی و نظام سلطه، آنها را مات و مبهوت می‌کند.

 مسؤول کنگره بزرگداشت شهدای شمالغرب کشور با اشاره به مکتب معمار کبیر انقلاب اسلامی بیان کرد: شاگردان مکتب حضرت امام خمینی(ره)، امثال سردار سلیمانی‌ها هستند که در راه دین و انقلاب مجاهدت می‌کنند.

وی عنوان کرد: نقشه راه و مسیر حرکت شهید سلیمانی را قرآن تعیین کرده است و براساس قرآن کریم، آنهایی که در راه خداوند خالصانه وارد عرصه جهاد شده‌اند، خداوند، خود راه را به آنها نشان داده است.

کریمیان با اشاره به دیگر شاخصه‌های مکتب حاج قاسم سلیمانی، بیان داشت: حاج قاسم مرد میدان بود و در میدان‌های سخت نبرد رشد یافته و از یک شهرستان کوچک و ناشناخته در استان کرمان به جایی رسید که بزرگترین نظامیان جبهه استکبار اگر بخواهند از خود تعریف کنند، از مبارزه در برابر قاسم سلیمانی می‌گویند که این موضوع، عظمت شهید حاج قاسم سلیمانی را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی فقط بخاطر خداوند به عرصه‌های جهاد و شهادت قدم گذاشت که خداوند او را عزیز کرد و محبتش را نه تنها در ایران و منطقه، بلکه در کل جهان در دلها نهاد.

 مسؤول کنگره بزرگداشت شهدای شمالغرب کشور ادامه داد: شهید سلیمانی مرد عمل و تلاشگر بود و در تمامی میادین جهاد و شهادت عملا الگودهی کرده و همیشه در صف اول بوده است.

کریمیان گفت: علت بررسی مکتب حاج قاسم سلیمانی این است که در جامعه، درس‌آموز باشیم، فکر کنیم و مصمم، مسیر شهید سلیمانی را طی کنیم که مهم‌ترین راه دوست داشتن حاج قاسم سلیمانی، ادامه دادن راه این شهید والامقام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار