در بیانیه سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان مازندران عنوان شد؛

آیت الله «مصباح یزدی» شخصیتی ممتاز و متفکری اندیشه‌ساز در سطح جهان اسلام بود

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان مازندران به مناسبت ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله مصباح یزدی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۳۵۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵ - 02January 2021

آیت الله «مصباح یزدی» شخصیتی ممتاز و متفکری اندیشه‌ساز در سطح جهان اسلام بودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان مازندران به مناسبت ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله مصباح یزدی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم ربانی، روحانی عارف و مجتهد مجاهد حضرت آیت الله شیخ محمدتقی مصباح یزدی (ره) در شب اولین سالگرد شهادت سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی موجب تأسف و تالم فراوان گردید.

این عالم گرانقدر بعنوان شخصیتی ممتاز، صاحب نظری بصیر و متفکری اندیشه‌ساز در سطح جهان اسلام بود که سراسر عمر شریفشان را صرف فراگیری و ترویج علوم اسلامی و تربیت طلاب علوم دینی کردند که در این مسیر نزد اساتید معظمی من‌جمله حضرات آیات بروجردی (ره)، اراکی (ره)، بهجت (ره)، امام خمینی (ره) و علامه طباطبایی (ره) تلمذ کردند و با راه‌اندازی موسسات موثری مانند: در راه حق، بنیاد فرهنگی باقر العلوم (ع) و موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) سهم بسزایی در ترویج شعائر اهل بیت (علیهم السلام) و پاسداری از این حریم داشته‌اند که حاصل آن پرورش طلابی بصیر و موثر در این عرصه بوده است.

ایشان در کنار تربیت شاگردانی عالم، با ایستادگی در مقابل حملات ناجوانمردانه دشمنان دین و انقلاب در سراسر عمر پربرکتشان نقش کاملا موثری در ترویج و تبیین اصول انقلاب اسلامی در بین آحاد جامعه بویژه جوانان و جویندگان اسلام راستین داشته‌اند که به حق می‌توان ایشان را مطهری زمان نامید؛ و در تمام عمر شریفشان از جمله بارزترین مریدان امام خمینی ( ره) و ارادتمندان امام خامنه‌ای ( مدظله) بوده‌اند.

آیت الله مصباح یزدی (ره) حقیقتا الگویی بارز از یک عالم عامل بصیر انقلابی برای همه جوانان و بالاخص طلاب بسیجی است، که باید از این الگو برای پیشرفت در تمام برهه‌های زندگی استفاده کرد.

امام خامنه‌ای (مدظله العالی) عدم حضور او را در مجلس خبرگان رهبری خسارت بار دانسته‌اند، اما امروز تأسف اساسی این است که اکنون فقدان او برای جامعه وحوزه های علمیه چقدر خسارت خواهد داشت؟!

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان مازندران ضمن تسلیت این ضایعه اسفبار به پیشگاه حضرت بقیه الله اعظم (ارواحنا و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفدائ)، مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، مردم بصیر ایران، حوزه‌های معظم علمیه، روحانیت معزز، همه دوست‌داران و علاقه‌مندان بویژه بیت معظم ایشان، برای این عالم عامل علو درجات و غفران الهی مسالت دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها