امام جمعه طبس:

راه و مکتب شهید «حاج قاسم سلیمانی» برای همگان الگو باشد

امام جمعه طبس با اشاره به اینکه باید راه و مکتب این شهید الگویی برای همگان باشد، گفت: ولایت مداری یکی از شاخصه‌های اصلی این شهید والامقام بود و در راه ولایت و دفاع از ولایت ذره‌ای کوتاه نیامد.
کد خبر: ۴۳۵۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴ - 02January 2021

راه و مکتب شهید «حاج قاسم سلیمانی» برای همگان الگو باشدحجت‌الاسلام «محمدرضا محمدی» امام جمعه طبس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، اظهار داشت: سردار سلیمانی نقش ارزنده‌ای در منطقه داشت و شاهکارهای این شهید باعث شده محبت او در دل همه مردم منطقه بنشیند.

وی با بیان اینکه این شهید معماری ارتش بین‌المللی اسلامی را داشت و حدود شش کشور را تحت یک فرماندهی واحد درآورد و مدیریت کرد، بیان داشت: پایان دادن به دولت داعش که ساخته آمریکا بود و دفع تهدید آن از مرزهای ایران از جمله خدمات این شهید بود.

امام جمعه طبس از مهم‌ترین شاخصه‌های سردار دل‌ها را ولایتمداری، پیروی از قرآن و اهل بیت (ع)، شجاعت، دینداری و ایثار ذکر کرد و افزود: این شهید والامقام مانند امیر المومنین (ع) نماد رأفت با دوستان و اشد برخورد با دشمنان بود.

محمدی با تأکید بر اینکه همواره نام بزرگ و سخنان سردار دل‌ها لرزه به دشمن می‌انداخت، تصریح کرد: دشمنان فکر کردند که این جسم سردار سلیمانی است که به تنهایی تحول ایجاد می‌کند؛ اما غافل بودند که شهادتش که برآمده از نیت خالص ایشان بود آتش این شهادت دشمن را خواهد سوزاند که مراسم سردار سلیمانی تایید کننده این آتش به جان دشمن افتاده است.

وی با اشاره به اینکه باید راه و مکتب این شهید الگویی برای همگان باشد، عنوان کرد: ولایتمداری یکی از شاخصه‌های اصلی این شهید والامقام بود و در راه ولایت و دفاع از ولایت ذره‌ای کوتاه نیامد.

امام جمعه طبس در پایان خاطرنشان کرد: اگر قرار است کسی شهید بشود باید رفتار و کردار و گفتار او مانند شهدا باشد و شهید سلیمانی که موجب تحول جهانی و منطقه‌ای شد به تفسیر رهبر انقلاب شهید زنده بوده است .

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار