مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان:

حرکت محور مقاومت با شهادت حاج قاسم متوقف نشد

حجت الاسلام «رضاحقیان» با بیان اینکه حرکت محور مقاومت با شهادت حاج قاسم متوقف نشد، گفت: وظیفه ما در این موقعیت حساس برنامه‌ریزی، بصیرت و ولایتمداری است و اگر در انجام این وظایف خود کوتاهی کنیم نمی‌توانیم پیروی از راه عزتمندانه شهدا را داشته باشیم.
کد خبر: ۴۳۵۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸ - 02January 2021

وظیفه ما در این موقعیت حساس  بصیرت و ولایتمداری استبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «رضا حقیان» مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان امروز در مراسم سالگرد سردار سلیمانی که در محوطه و فضای باز سپاه ناحیه پلدختر برگزار شد، با بیان اینکه روابط آمریکا و ایران در اوایل با عنوان عمرانی و آبادانی ایران و در باطن غارت منابع خدادای این مملکت شروع و افزایش پیدا کرد اظهار داشت: روابط ایران و آمریکا به جایی رسید که آمریکایی‌ها دو رقیب دیرینه خودشان یعنی انگلیس و شوروی را از ایران خارج کردند و به ظاهر با عنوان عمران و آبادانی وارد این عرصه شدند و در باطن و معنا تولیدات نظامی خود را و هم نفت این کشور را با قیمتی بسیار پایین غارت می‌کردند.

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی منافع خود در منطقه را در خطر می‌دیدند و ایران بر اساس گفتمان امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی به ستون عزت، استقلال و اقتدار ملت خود خواهد شد افزود: آمریکایی با توجه به همخوانی که با دولت موقت داشتند در ابتدا به فکر تسخیر انقلاب افتادند که با درایت امام خمینی (ره) و با هوشیاری ملت ایران، آمریکایی‌ها در این سناریو ناموفق شده و شکست خوردند و نتوانستند انقلاب را به نام خود تسخیر و مصادره کنند.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان عنوان کرد: آمریکایی‌ها وقتی از طریق استراتژی تسخیر ناموفق شدند به روش‌های غیر انسانی و بر خلاف موازین بین المللی مانند کودتای نوژه، حادثه طبس، حمایت از منافقان، تحریک رژیم بعث عراق و تحمیل هشت سال جنگ نابرابر بر کشور، تحریم‌های اقتصادی، حمایت از معاندان نظام گوشه‌ای از شرارت‌های آمریکایی‌ها علیه نظام و انقلاب ما تدارک و عملیاتی کردند.  

وی بیان کرد: ممانعت از دستیابی ایران اسلامی به فناوری هسته‌ای و تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران که روز به روز شدیدتر می‌شود از مصادیق شیطنت‌های آمریکایی‌ها علیه ملت ایران درگذشته و حال حاضر تحمیل کردند.

حقیان با اشاره به اینکه ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس یکی از مهمترین اقداماتی که آمریکایی‌ها انجام داده و همه ملت ایران و رهبری نظام را عزادار کردند گفت: اهداف آمریکا از این اقدام فجیح شکست‌های پی درپی نظام سلطه به سرکردگی آمریکا دریمن، عراق، فلسطین و سوریه، خشنود کردن لابی صهیونیست به منظور جلب حمایت در انتخابات 2020 آمریکا، بازگشت نظامیان آمریکا به منطقه در واکنش به انتقام سخت ایران و کند کردن حرکت تعاملی محور مقاومت در کشورهای سوریه، عراق و یمن است.

وی تصریح کرد: در عمل می‌بینیم که با ترور سردار سلیمانی هیچکدام از محورهای مقاومت در کشورها مخلتف با کندی مواجه نشد بلکه عزم محور مقاومت به سمت اهداف جدی‌تر شد.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان خاطر نشان کرد: وظیفه ما در این موقعیت حساس برنامه‌ریزی، بصیرت و ولایتمداری است و اگر در انجام این  وظایف خود کوتاهی کنیم نمی‌توانیم پیروی از راه عزتمندانه شهدا را داشته باشیم.

 حجت الاسلام والمسلمین حقیان اظهار داشت: خداوند متعال در کالبد شکافی داستان حضرت موسی (ع) وظیفه ما را مشخص کرده و باید به این وظیفه عمل کنیم و اگر نسبت به سرنوشت انقلاب، اقتدار و  عزت و ارزش‌هایی که به دست آوردیم بی تفاوت باشیم و به سمت دشمنانی که بهترین عزیزان ما را به شهادت رساندند متمایل شدیم و به سمت مذاکره ذلت بار رفتیم به جایی نخواهیم رسید.

وی افزود: با بازگشت نظام سلطه به منطقه و ایران اسلامی تمام رشادت‌های فرزندان ایران اسلامی به هدر خواهد رفت و با تبعیت و حاکمیت نظام سلطه راه پیشرفت، راه اقتدار و عزت این مملکت بسته خواهد شد.

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان عنوان کرد: سختی‌هایی را کشیده و می‌بینیم و بر هیچکس هم پوشیده نیست، به خاطر تحریم‌های اقتصادی با تنگناهای مالی و اقتصادی روبرو هستیم ولی با استقامت ملت، مسئولان و تفضلات الهی این گره باز می‌شود و مملکت ما به اوج عزت و اقتدار خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها