امام جمعه گناوه:

مدیریت کارآمد مدیران در خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان تاثیر بسزایی دارد

حجت الاسلام «سید عبدالهادی رکنی حسینی» گفت: امروز دشمنان با توطئه‌ها و دسیسه‌های گوناگون در صدد ناامیدی و مأیوس کردن مردم از نظام اسلامی و ولایت هستند و لذا مدیریت کارآمد مدیران در خنثی‌سازی نقشه‌های آنها در شرایط کنونی تأثیر بسزایی دارد.
کد خبر: ۴۳۵۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳ - 02January 2021

مدیریت کارآمد مدیران در خنثی سازی نقشه‌های دشمنان تاثیر بسزایی داردبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر،حجت الاسلام «سید عبدالهادی رکنی حسینی» امام جمعه گناوه امروز در دیدار با ناظر گمرکات استان بوشهر اظهار داشت: امروز دشمنان با توطئه‌ها و دسیسه‌های گوناگون در صدد ناامیدی و مأیوس کردن مردم از نظام اسلامی و ولایت هستند و لذا مدیریت کارآمد مدیران در خنثی سازی نقشه‌های آنها در شرایط کنونی تأثیر بسزایی دارد.

وی با اشاره به مشکلات ساحل نشینان این شهرستان گفت: با توجه به اینکه کسب و کار و ممر درآمد و معیشت مردم ساحل نشین به ویژه مردم این استان و شهرستان از طریق دریا و دریانوردی است و شغل دیگری در این شهرستان برای مردم نیست انتظار می‌رود که مسئولان در سطح کلان کشور به حل مشکلات در این زمینه کمک کنند.

امام جمعه گناوه افزود: هیچکس با پدیده شوم قاچاق کالا موافق نیست ولی موضوع مبارزه با قاچاق نباید در معیشت و تجارت دریایی مردم این شهرستان تأثیر سو داشته باشد.

حجت الاسلام رکنی حسینی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته و با تصمیم مسئولان در حال حاضر با دو سفر شناورها در سال موافقت شده ولی با توجه به فشارهای اقتصادی و معیشتی مردم، انتظار می‌رود مجوز افزایش تعداد سفرها تحقق یابد.

وی یادآور شد: با توجه به تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه نظام مقدس اسلامی کمک به رونق تجارت دریایی در مقابله با این تحریم‌ها ی دشمنان به کشور کمک زیادی خواهد کرد.

حجت الاسلام رکنی حسینی بیان کرد: همه متولیان و مسئولان مربوطه باید به رفع مشکلات ساحل نشینان و تقویت معیشت و اشتغال مرزنشینان کمک کنند.

امام جمعه گناوه از تلاش‌ها و زحمات چندین ساله مدیرکل پیشین گمرک شهرستان گناوه تقدیر و برای مدیر کل جدید آرزوی توفیق در انجام وظایف محوله کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار