فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر:

سردار «قاسم سلیمانی» عالی‌ترین شخصیت تراز مکتب امام حسین (ع) بود

سردار «علی رزمجو» گفت: سردار سپهبد قاسم سلیمانی در زمان حیات و شهادتش اقتدار و عزت آفرید و عالی‌ترین شخصیت تراز مکتب امام حسین (ع) بود.
کد خبر: ۴۳۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹ - 02January 2021

سردار سپهبد «قاسم سلیمانی»  عالی‌ترین شخصیت تراز مکتب امام حسین(ع) بودبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، امروز در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی و همرزمانش با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی وی اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی عصاره فضائل تمام مدیریت‌ها و فرماندهی‌ها در عرصه‌های مختلف سیاسی، نظامی و دیگر حوزه‌ها بود.

وی آخرت‌گرایی و معاداندیشی را از دیگر ویژگی‌های شهید سلیمانی دانست و گفت: این شهید، یاران و رزمندگان را به آخرت‌گرایی توجه می‌داد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی خود را ملزم به اجرای دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌دانست گفت: حاج قاسم مردم عمل بود و ارادت وافری به اهل بیت(ع) داشت، پایبند به تکالیف شرعی و تکلیف‌گرا بود.

سردار رزمجو، شهید قاسم سلیمانی را عالی‌ترین شخصیت تراز مکتب امام حسین(ع) دانست و خاطر نشان کرد: سردار سپهبد قاسم سلیمانی در زمان حیات و شهادتش اقتدار و عزت آفرید و عالی‌ترین شخصیت تراز مکتب امام حسین(ع) بود.

در این آیین سردار مقدسی عضو گروه مشاوران فرماندهی سپاه قدس هم به نقش سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در  مقابله با تروریست‌ها در منطقه و در خصوص سیره، رفتار و شخصیت این سردار بزرگ سخنانی بیان کرد.

این مراسم که با حضور خانواده معظم شهدا، رزمندگان پیشکسوت، فرماندهان نیروهای مسلح استان بوشهر، استاندار و بسیجیان با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی  برگزار شد از خانواده شهید محمد احمدی‌جوان نخستین شهید مدافع حرم استان بوشهر تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار